مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان:

امسال ۱۵۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان اضافه می شود

زنجان-امسال تلاش ما این است با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود، بتوانیم حداقل ۱۵۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان دهیم.
کد خبر: ۹۵۱۳۹۸۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

امسال ۱۵۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان اضافه می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حمیدرضا اسلامی ضمن گرامی‌داشت سالروز تاسیس سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار داشت: ۴۸ سال از تاسیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور می‌گذرد و به لحاظ کمی، توسعه و نفوذ آموزش کارنامه قابل قبولی در سطح استان داریم.

وی گفت: امروز یک هزار و ۸۶۰ مدرسه در سطح استان زنجان فعال است که از این میان حدود سه درصد از مدارس تخریبی و ۲۷ درصد نیاز به مقاوم سازی دارند که این مدارس در اولویت کاری برنامه‌های اداره کل نوسازی مدارس استان قرار دارد.

اسلامی خاطرنشان کرد: در سال گذشته به همت همه همکاران توانستیم ۱۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان دهیم و امسال تلاش ما این است با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود، بتوانیم حداقل ۱۵۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان بیان کرد: از ۱۵۰ کلاس درس هدف گذاری شده، در نظر داریم نزدیک به ۸۰ کلاس درس را تا شهریور ماه و هفته دولت تحویل آموزش و پرورش استان دهیم تا دانش آموزان از ابتدای مهر در کلاس‌های نوساز مشغول آموزش و یادگیری شوند.

وی با اشاره به نبود مدرسه در شهرک‌های اقماری که در برنامه توسعه این اداره کل قرار دارند، تصریح کرد: در شهرک سازی‌ها ضرورت دارد لکه‌های آموزشی مشخص و احداث شوند، اما متاسفانه شاهد برخی کم‌کاری‌ها از سوی متولیان امر بوده ایم و پیگیر هستیم تا چالش‌های موجود در این شهرک‌ها نیز به زودی مرتفع شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار