خبرهای داغ:

برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه (س) در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) به مناسبت دهه کرامت

جشن ولادت حضرت معصومه(س) در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) در حسینه امام خامنه ای مدظله العالی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۰۳۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) : مراسم جشن ولادت حضرت معصومه (س) با حضور حجت الاسلام الیاسی مسئول نمایندگی ولی فقیه و پایوران در حسینیه امام خامنه ای مدظله العالی برگزار گردید.

 

در این مراسم حجت الاسلام الیاسی با تبریک میلاد ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت افزودند : شخصیت والای حضرت فاطمه معصومه (س ) مورد احترام خاص اهل بیت علیهم السلام و علمای بزرگوار شیعه بوده است .

ایشان وجود حوزه علمیه قم را از برکات حضرت معصومه سلام الله علیها دانستند و افزودند : به میمنت وجود این بانوی بزرگوار ، شهر مقدس قم لقب " عش آل محمد " گرفته است . 

ایشان با اشاره به منزلت حضرت معصومه افزودند : عنایت خاص امام موسی کاظم ، امام رضا و امام جواد علیهم السلام به ایشان ، بیانگر شان و منزلت والای ایشان است که در زیارتشان هم آمده است : " فان لک عندالله شانا من الشان " و این شان عظیم هم دنیوی و هم اخروی است و به همین سبب این بانوی بزرگوار به " کریمه اهل بیت " شناخته می شود . ایشان با اشاره به تقارن میلاد مبارک آن حضرت با روز دختر ، به توصیف جایگاه دختر در روایات و سیره اهل بیت پرداختند و دختر را زحمت الهی برای خانواده ها دانستند .

 

این مراسم با مداحی و پذیرایی به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار