خبرهای داغ:

جشن روز دختر در مهد قرآنی فرشته های آسمانی سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از برگزاری جشن روز دختر و تجلیل از نوگلان در مهد قرآنی فرشته های آسمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۴۲۰۴
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رزمایش مواسات و کمک های جهادی، جهاد علمی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) شهرستان سرخه برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه های علمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی و در جهت رفع اشکالات درسی دانش آموزان کلاس های تقویتی ویژه دانش آموزان دوره متوسطه در پایگاه برگزار شد.

او افزود: این کلاس ها در طی جلسات متعدد با استقبال دانش آموزان تشکیل  و در این هفته جلسه چهارم کلاس جبرانی پایه نهم ریاضی با حضور رستمیان دبیر مربوطه انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: همزمان با آغاز دهه کرامت، جشن روز دختر در مهد قرآنی فرشته های آسمانی برگزار و در این مراسم مربی مهد ضمن تبریک روز دختر هدایایی از طرف مهد قرآنی  تقدیم نوگلان کرد.

لازم به ذکر است در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج، بازی فوتبال دستی به همراه نونهالان در پایگاه امام علی بن ابیطالب (ع) با حضور فرمانده این پایگاه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها