خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان:

آزادی خرمشهر یکی از بزرگترین عنایات خداوند بود/دشمن امروز حجاب زنان ما را هدف قرار داده است

حجت الاسلام اسدی گفت: از نقاط قوت ما در دوران جنگ، فتح خرمشهر بوده، که با اندک داشته های تجهیزات نظامی توانستیم با ایمان قوی و بصیرت، فداکاری و ایثار در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کنیم و پیروز شویم.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۲۲
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

آزادی خرمشهر یکی از بزرگترین عنایات خداوند بود/دشمن امروز حجاب زنان ما را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان در نشست بصیرتی بمناسبت گرامیداشت سوم خرداد در حوزه عفاف سپاه گمیشان که با حضور جمعی از بسیجیان خواهر برگزار شد گفت: آزادی خرمشهر یکی از بزرگترین عنایات و توجهات خاص خداوند منان بوده است که حضرت امام خمینی( ره ) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی افزود: از نقاط قوت ما در دوران هشت سال دفاع مقدس، فتح خرمشهر بوده است که با اندک داشته های تجهیزات نظامی توانستیم با ایمان قوی و بصیرت، فداکاری و ایثار در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کنیم و پیروز شویم.

اسدی در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن در هر زمانی به دنبال تصرف و تسخیر است در آن زمان تسخیر میهن و سرزمین ما که با مقاومت و ایستادگی آن را از دشمن باز پس گرفتیم و امروز هم دشمن با بهره برداری  از ظرفیت فضای رسانه و فضای مجازی به دنبال تسخیر فکر، ذهن و قلب ملت ماست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان تصریح کرد: دشمن امروز حجاب را هدف قرار داده است و به دنبال آن است با بدحجابی و کشف حجاب به دنبال آسیب به جایگاه زن در نظام خانواده می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شما زنان غیور مسلمان با حفظ ارزشهای اسلامی و با بصیرت دینی خود نگذارید  دشمنان به نقشه های شوم خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها