فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان:

دختران رحمت چشم‌وچراغ خانه و خانواده هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان از دختران به‌عنوان رحمت و چشم‌وچراغ خانه و خانواده عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۹۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، سرگرد پاسدار سیدعلیرضا میری بنجار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در مراسم روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) در شهرستان ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بیان کرد: دختران رحمت چشم‌وچراغ خانه و خانواده‌ها هستند، دشمن در صدد است به اشعار زن زندگی آزادی مقام و منزلت بانوان را پایین بیاورد؛ ولی ملت ایران آگاه است و چنین اجازه‌ای را نخواهد داد.
 
وی با اشاره به فتنه‌های اخیر دشمن علیه دختران و زنان ایران افزود: دشمنان ایران و اسلام با راه‌اندازی فتنه‌ای بنام دفاع از حق دختران و زنان با هدف برداشتن چادر و ترویج بی‌عفتی در کشور با لیدری برخی از سلبریتی‌های وطن‌فروش اقدام به اغتشاش کرد که مردم باایمان ایران با بصیرت و آگاهی توطئه‌های آنان را خنثی کردند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید خوش‌رو، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مهرستان نیز بیان کرد: عفاف و حجاب در سیستان و بلوچستان بین قوم بلوچ و سیستانی از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است که این امر ریشه در فرهنگ خانواده‌های مردمان استاندارد.
 
وی افزود: در سیستان و بلوچستان قبل از انقلاب تعداد دختران و زنان باسواد حتی به انگشتان دست هم نمی‌رسیدند؛ ولی به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا بسیاری از بانوان در ادارات و جامعه پابه‌پای مردان در حال خدمتگزاری هستند.
 
گفتنی است؛ در پایان به تعدادی از دختران که هم‌نام حضرت معصومه (س) بودند جوایزی اهدا شد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار