در دیدار اعضای شورای نگهبان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند مطرح شد:

سپاه در هر کجا که نیاز باشد با مردم و در کنار مردم است/پاسداران با لباس سبز پاسداری جان فدای مردم هستند

سرهنگ فروغی گفت: سپاه و بسیج در مناطق محروم و دور افتاده جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر آمادگی دارد تا به نحو شایسته و مطلوب به ولی نعمتان خود خدمت رسانی کنند و در همه صحنه ها آستین همت در راستای حمایت از آنها را بالا زده است.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۹۶
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، اعضای شورای نگهبان به منظور تبریک انتصاب فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند، با سرهنگ پاسدار حسین فروغی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند دیدار کردند.

احمد بارانی، رئیس شورای نگهبان شهرستان هیرمند در این دیدار ضمن تبریک انتصاب فرمانده ناحیه مقاومت سپاه هیرمند گفت: سرهنگ پاسدار حسین فروغی، در راستای رفع مشکلات و آسیب های شهرستان با حضور میدانی در صحنه با ادارات همکاری و تعامل خیلی خوب داشته و که از این زحمات و تلاشها که در همه جا همیار ما در شهرستان هیرمند هستند تقدیر می کنم.


در ادامه سرهنگ پاسدار حسین فروغی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند گفت:مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند که در شرایط سخت از نظام و رهبری حمایت کرده و خواهند کرد لذا خدمت به این مردم افتخاری برای نهاد مقدس و مردمی بسیج و سپاه است.

وی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم ولایتمدار ودین دار وسخت کوش شهرستان هیرمند که با نبود امکانات رفاهی به ویژه تنش آبی با سختی در روستاهای دور و نزدیک زندگی می‌کنند، ادامه داد: ما امروز در هر کجا که نیاز باشد با مردم و در کنار مردم است و ما سپاهیان امروز با این لباس سبز پاسداری جان فدای مردم و ملت هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند تصریح کرد: امروز سپاه و بسیج با همت و فعالیت گروه های جهادی توانسته اقدامات موثر و مفیدی را به منظور گره گشایی پاره ای از مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده های نیازمند و کم برخوردار شهرستان ارائه کند.

این مسئول اظهار داشت: سپاه و بسیج در مناطق محروم و دور افتاده جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر آمادگی دارد تا به نحو شایسته و مطلوب به ولی نعمتان خود خدمت رسانی کنند و در همه صحنه ها آستین همت در راستای حمایت از آنها را بالا زده است.

ارسال نظرات