فرمانده سپاه الغدیر یزد:

تبیین جنگ ترکیبی توسط هنرمندان امکان‌پذیر است

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن در عرصه‌های مختلف از طریق هنر امکان‌پذیر است و کارهای هنری است که می تواند جنگ ترکیبی را در عرصه‌های مختلف تبیین کند.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۹۳
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی در اختتامیه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (ع) و فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: این ایام یادآورعملیاتی است که تجلی بخش رسالت، رشادت و مقاومت مردان و زنانی است که به امام خود لبیک گفتند و در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند.

وی افزود: عزت ما چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی نتیجه ایثار، رشادت و صبر خانواده‌های شهدا است.

فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه مردم با جهاد اصغر توانستند در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کنند، تصریح کرد: جهاد اصغر پایه آن براساس نیرو‌های نظامی بود و مردم با شناخت خوب دشمن و نقشه‌های آن توانستند با حضور به موقع خود، دشمن را ناکام کنند.

وی افزود: دشمن امروزه می‎‌داند که با جنگ سرد نمی‌تواند در برابر ایران بایستد، بنابراین با جنگ ترکیبی و شناختی درصدد حمله به مغز‌ها و باور‌های مردم در این جنگ است.

زارع کمالی ادامه داد: افرادی که در جنگ شناختی شکست می‌خورند، طبیعتا سربازان پیاده نظام دشمن برای اجرای ماموریت آن هستند.

فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه امروز نقش هنرمندان در عرصه هنر نقشی بسیار سنگین است، تصریح کرد: راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن در عرصه‌های مختلف از طریق هنر امکان‌پذیر است و کار‌های هنری است که می‌تواند جنگ ترکیبی را در عرصه‌های مختلف تبیین کند.

ارسال نظرات