به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)، مراسم پیاده روی همراه با مسابقات ورزشی با حضور مادران و دختران به همت حوزه کوثر (س) سرخه در روستا بیابانک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۴۳۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه کرامت کوهپیمایی مادرانه-دخترانه با عنوان «در مسیر عشق» به مناسبت جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در روستای بیابانک در سرخه برگزار شد.

زینب داودی مسوول تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ویژه برنامه در مسیر عشق به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه، بسیج جامعه زنان نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان و گروه رسانه ای عقیق سرخ برگزار شد.

او افزود: این جشن با حضور 300 نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی برگزار و با اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی همراه و در پایان از دختران برتر و الگو تجلیل شد.

مسوول تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) ادامه داد: مسابقات طناب زنی، پرتاپ توپ و حلقه زنی برگزار و در هررشته به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا شد.

داودی خاطرنشان کرد: این برنامه در جهت بزرگداشت مقام دختران و با هدف حفظ سلامت و آمادگی جسمانی و همچنین ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تشویق و ترغیب بسیجیان به پیاده روی و کوهنوردی انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها