فرمانده سپاه شهرستان آمل:

امام خمینی (ره) ابرقدرت‌های زورگوی جهان را با قدرت اراده و ایمان قوی به زانو درآورد

ساری- فرمانده سپاه شهرستان آمل گفت: امام خمینی (ره) اسطوره صبر و استقامت در برابر استکبار جهانی بوده که ملت‌ها و ابرقدرت‌های زورگوی جهان را با قدرت اراده و ایمان قوی خود به زانو درآورد.
کد خبر: ۹۵۱۴۴۷۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

امام خمینی (ؤه) ابرقدرت‌های زورگوی جهان را با قدرت اراده و ایمان قوی به زانو درآورد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه شهرستان آمل درجلسه کاروان پیاده مرقد مطهر امام خمینی رحمت الله علیه که با حضور اعضای کاروان و مسئولان اجرایی این برنامه در مسجد دوطفلان مسلم (ع) آمل برگزار شد، گفت:  امام خمینی (ره) اسطوره صبر و استقامت در برابر استکبار جهانی بوده که ملت‌ها و ابرقدرت‌های زورگوی جهان را با قدرت اراده و ایمان قوی خود به زانو درآورد.

سرهنگ داغمه چی افزود: حضور میلیون‌ها زائر از سراسر ایران اسلامی و حتی خارج از کشور در مراسم بزرگداشت امام راحل مؤید این مطلب بوده که هر چند امام خمینی (ره) انقلاب، اسلامی را پی‌ریزی کرده و در میان ما نیست، اما در راستای اعتلای نام و یاد امام و شهدا و آرمان‌های والای ایشان گام برمی‌داریم و لحظه‌ای از حرکت باز نخواهیم ایستاد.

فرمانده سپاه آمل خاطرنشان کرد: ملت ایران در این اجتماع باشکوه بار دیگر با رهبر معظم انقلاب که ولایت ایشان برگرفته از ولایت امام خمینی (ره) بوده تجدید بیعت خواهند کرد تا بار دیگر انقلاب و نظام با دست باکفایت ایشان به مسیر خود اصلی خود هدایت شود.

انتهای پیام/.

ارسال نظرات
پر بیننده ها