خبرهای داغ:
کارشناس عقیدتی سیاسی؛   

ابعاد شخصیتی فاطمه معصومه(س)، الگویی برای ارتقا علمی و معنوی دختران

حجت الاسلام عباس موسوی کارشناس عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان البرز گفت: ابعاد شخصیتی فاطمه معصومه(س) می تواند الگویی برای ارتقا علمی و معنوی دختران باشد.
کد خبر: ۹۵۱۴۵۱۸
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج،حجت الاسلام عباس موسوی کارشناس عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان البرز در جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در حسینیه حضرت رقیه(س) کمال آباد بیان کرد: حضرت معصومه(س) عالمه ای است که در حیات خود محل رجوع شیعیان و علما بوده است و وجود مبارک ایشان چه در زمان حیات و چه در وفات شهادت گونه ایشان مایه خیر و برکت شیعیان و عاشقان اهل بیت است.

وی افزود: وجود پربرکت ایشان موهبتی از جانب خداوند برای ما ایرانی ها و شیعیان و محبین اهل بیت(ع) است که می توانیم شخصیت و کرامت این بانو را به عالمیان نشان دهیم و بگوییم که انقلاب اسلامی با توجه به الگوگیری از این بانوی عالمه شفیعه و عابده، دختران این سرزمین را به جایگاه های بلند علمی و معنوی قرار داد. 

موسوی عنوان کرد: مادران باید از کودکی جایگاه معنوی و علمی این بانوی بزرگوار را به دخترانشان یادآوری و تعریف کنند طوری که فرزند برای الگو قرار دادن، ابعاد شخصیتی ایشان را در ذهن بپروراند و همیشه در نزد خود او را به عنوان الگوی خود قرار دهد.

 کارشناس عقیدتی سیاسی تصریح کرد: پدران نیز باید با تشویق زبانی و عملی از دختران خود آنها را در جهت دادن به مقامات علمی و معنوی سوق دهند مانند امام موسی کاظم(ع) که در حدیثی بارها به حضرت معصومه(س) در پاسخ دادن مسائل علمی و اعتقادی به شیعیان، فرمودند؛ پدر به فدایش (فداها ابوها).

گفتنی است اجرای سرود توسط گروه سرود بنت الهدی پایگاه الزهرا(س)، مولودی خوانی برگزاری مسابقات متنوع وشاد و اهدای جوایز نقدی به دختران هم نام حضرت معصومه(س) ازبرنامه های جانبی این مراسم بود.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها