خبرهای داغ:

افتتاح ۵ واحد مسکن مددجویی در ماهشهر

در امتداد خدمت مومنانه و محرومیت زدایی، ۵ واحد مسکن مددجویی تفاهم نامه بین کمیته امداد و بسیج سازندگی توسط نیروهای جهادی ساخته و در مراسمی با حضور مسئولین افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۵۱۴۵۷۹
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ماهشهر ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر عنوان داشت؛ با تفاهم نامه بین کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه ناحیه ماهشهر و با پشتیبانی قرارگاه خاتم و قرارگاه ابوالفضل (ع) این واحد های مسکونی توسط نیروهای جهادی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره ساخته شدند.

 

 

 

سرهنگ قمر زاده اضافه کرد: مشارکت جهادگران بسیج و سپاه در طرح‌های محرومیت زدایی و حمایت از اقشار کم بضاعت از مهم‌ترین اهداف امضای این تفاهم نامه ها است.

 

از آنجاییکه که رسالت بسیج محرومیت زدایی و زدودن غبار محرومیت از چهره شهر هاست و خدمت بی منت به مردم اولویت و سرلوحه گروه ها جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه ماهشهر است.

 

 

 

وی ادامه داد: در همین راستا با برنامه ریزی های صورت گرفته این واحد های مسکونی با متراژ ۵۵ متر و با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال ساخته و به مددجویان عزیز تحویل داده شدند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر گفت: همه تلاش خود را برای رفع مشکلات نیازمندان به کار گرفته ایم و امیدواریم خدمتگزار خوبی برای آن‌ها باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار