خبرهای داغ:
گفتگوی اختصاصی خبرگزاری بسیج؛

بانوی جهادگر بهبهانی، ۳۰۰ خانواده محروم را تحت حمایت دارد

فروزان سجادی، بانوی جهادگر بخش سازندگی پایگاه حضرت زینب حوزه کوثر سپاه ناحیه بهبهان در گفتگو با ما از قدم های مثبتی که در جهت رفع محرومیت و خدمت به مردم مناطق محروم شهرستان برداشته در راستای کمک به درمان بیماران، اشتغال، مسکن و ... عنوان می کند.
کد خبر: ۹۵۱۴۵۹۲
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ؛ 

وقتی با او تماس گرفتیم در حال رفتن برای سرزدن به یکی از مددجوها بود، در همین حین گفتگویی کوتاه چنددقیقه ای با او داشتیم، بانوی جهادگر خانم فروزان سجادی، تحصیلات دانشگاهی ندارد اما در مکتب او هدف خدمت به محرومان است، دست خیر او ۳۰۰ بانو و سرپرست خانوار محروم را از بیمار و ناتوان تا نیازمند اشتغال تحت حمایت مادی و معنوی دارد.

 

با او همکلام شدیم تا از خود و تجربیاتش در امر خدمت به مردم و محرومیت زدایی بگوید، 

معرفی بفرمایید و بگویید از کی تصمیم گرفتید در خدمت بی منت به مردم باشید؟

فروزان سجادی، فعال جهادی در پایگاه حضرت زینب حوزه کوثر بهبهان، سال ها درگیر بیماری بودم و زمانی که امام رضا (ع) به من عنایت داشت و سلامت پیدا کردم از آن زمان تصمیم گرفتم زندگی ام را وقف خدمت به مردم و محرومین به ویژه بانوان سرپرست خانوار و مددجو کنم بیش از ۸ سال است که در این راه خدمت گذارم.

 

در چه زمینه هایی فعالیت دارید؟

در هر زمینه ای که نیاز به کمک باشد از تهیه جهیزیه برای جوانان و تسهیل ازدواج، حمایت از بیماران تامین دارو و پیگیری مراحل درمان، احداث خانه برای نیازمند که هفته گذشته یک مورد آن افتتاح گردید، آموزش و فراهم کردن زمینه اشتغال، کمک به ترک اعتیاد جوانان، تامین مایحتاج زندگی و کمک به خانوارهایی که تخت حمایت دارم و هرکاری که در توان مان باشد.

 

یکی از خاطرات جهادی که در ذهن تان حک شده و دوست دارید بازگو کنید؟

عروس و دامادی بودند که آقا متاسفانه مشکل اعتیاد داشتند و به همین دلیل ازدواج و زندگی شان به مشکل خورده بود، با پیگیری ها جوان را راهی کمپ ترک اعتیاد کردیم خدابه ما کمک کرد و به سلامت به جمع خانواده برگشت و برای شغل او هم اقدام کردیم و حالا که دوسال از این موضوع گذشته با خوشحالی و شادی این عروس و داماد در کنار هم زندگی می کنند و حتی جهیزیه و وسایل خانه آن ها را هم کمک کردیم.

 

خودتون هم مشغول به کار هستین؟

در یک کارگاه تولید ظروف پلاستیکی با ۲۸ بانوی سرپرست خانوار کار می‌کنیم که کار آموزش آن ها را انجام می دهم.

 

چه نکته یا توصیه ای دوست دارید به مخاطبین و کسایی که این گفتگو رو میخونن داشته باشین؟

هرچقدر می تونید برای کمک به نیازمندان و محرومیت زدایی و خدمت به مستضعفین تلاش کنید، اجر این اقدامات هرچند کوچک باشند در زندگی مادی و معنوی مون دیده میشه، هر بار قدمی برداریم مطمئن باشید خداخواسته که در این راه باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها