فرمانده ناحیه سپاه یاسر در گفتگو با بسیج:

بهره برداری از مجموعه ورزشی سپاه در مشهد/۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تجهیز دو سالن ورزشی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر از بهره برداری مجموعه ورزشی چند منظوره شهید قاسمی دانا به مناسبت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور مسئولان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۴۶۰۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ پاسدار محمد قاصدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اعلام این خبر اظهارکرد: به مناسبت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر سالن چند منظوره شهید قاسمی دانا در منطقه قاسم آباد مشهد به همت سپاه امام رضا علیه السلام به بهره برداری رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر با اشاره این مجموعه ورزشی دارای دو سالن مجزا برای رشته‌های توپی مانند فوتسال، والیبال، رزمی، کشتی آزاد، جودو و بدنسازی است، ادامه داد: برای ساخت و تجهیز این دو سالن ورزشی بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است که بخشی از آن را خیران و بسیجیان منطقه قاسم آباد مشهد تأمین کرده اند.

وی افزایش روحیه نشاط، امید آفرینی و سلامت مردم منطقه قاسم آباد را از اهداف ساخت، تجهیز و بهره برداری سالن های این مجموعه ورزشی برشمرد و تصریح کرد: الحمدالله با کمک خیرین و همت مربیان دلسوز منطقه به دنبال شناسایی استعدادهای جوانان و نوجوانان برای کمک به ورزش پهلوانی و قهرمانی بسیج کشور و حتی ارتقاء میادین بین المللی در آینده هستیم.

سرهنگ قاصدی اضافه کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح چهارمین سالن این مجموعه ورزشی به همت خیران و مساعدت سپاه امام رضا علیه السلام باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها