خبرهای داغ:

"محیصا"یک رویداد تمام دخترانه در سمنان+ عکس

اردوی یک‌روزه فرهنگی، تفریحی و آموزشی"محیصا" به مناسبت روز دختر در ایام دهه کرامت در سمنان در قالب سمنی با نام (مآب) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۶۲۶
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اردوی یک‌روزه فرهنگی، تفریحی و آموزشی"محیصا" به مناسبت روز دختر در ایام دهه کرامت به همت جمعی از بانوان بسیجی سمنانی در قالب سمنی با نام (مآب) برگزار شد.

فاطمه رحیمی، مسئول مؤسسه میرحسن مآب (مرکز آزاداندیشی بانوان) ضمن تبریک ایام دهه کرامت در مورد برنامه‌های این اردوی یک‌روزه گفت: این اردو در سه رده سنی 13 تا 15 و 15 تا 18 و 18 تا 25 سال به همت این سمن و با همکاری مرکز ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد.

رحیمی از برنامه‌های قابل‌توجه رویداد محیصا را معرفی و حضور دختران موفق هم استانی و تشریح فعالیت‌ها و مسیر صعود و موفقیت خودشان در موضوع تخصصی خودشان بیان کرد و افزود: در هر رویداد سعی می‌شود از حضور یک بانوی موفق هم استانی در این رویداد یک‌روزه بهره برد.

وی افزود: در این برنامه چند منظوره کلاس روانشناسی با محوریت هویت‌یابی و برنامه‌ریزی و مهارت انتخاب همسر، و همچنین کلاس مهارتی نقاشی روی سفال در نظر گرفته شده بود و در کنار کلاس‌های آموزشی برنامه‌های متنوعی از قبیل آشپزی در فضای باز، بازی‌های آموزشی و تیمی و پخش فیلم و کتاب‌خوانی و همچنین مشاوره فردی و کلاس رفع اشکال درسی هم تدارک دیده شده بود.

رحیمی خاطرنشان کرد: رویداد محیصا یک رویداد چند منظوره، دنباله‌دار و پیوسته خواهد بود که به امید خدا در طول سال چندین بار با رویکردها و کلاس‌های متفاوت برگزار خواهد شد و هدف توانمندسازی و ارتقای جایگاه بانوان و دختران این سرزمین در همه ابعاد است.

مسئول مرکز آزاداندیشی بانوان سمنان در پایان گفت: پایان‌بخش این اردوی یک‌روزه مراسم جشن روز دختر با برنامه‌هایی مثل مولودی‌خوانی و عکس یادگاری و دعوت از خانواده دختران برای تبریک به آنان می‌توان یاد کرد که یک روز مفرح و شاد و در عین حال اثرگذار را برای حاضران رقم زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها