خبرهای داغ:

جشن میلاد حضرت معصومه (س) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد

مراسم جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با عنوان «لبخند خدا»، در مسجد امام حسن مجتبی سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۶۴۳
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت آسیه (س) و مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

این جشن ویژه دختران محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با تاکید بر مسجدمحوری و محله محوری در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و امام محله این شهر برگزار شد.

قرائت قرآن، پخش مولودی خوانی دهه کرامت، اجرای گروه سرود مهدی یاران علوی و سخنرانی حجت الاسلام مهدی اشرف، از برنامه‌های این مراسم بود.  

در ادامه با توجه به رده سنی، حلقه های دخترانه تشکیل و گفتگوهای صمیمانه ای در موضوع عفاف و حجاب و سیره حضرت معصومه (س) بین آنها شکل گرفت و مسابقه ای نیز از همین گفتگوها در حلقات به اجرا در آمد.

در این برنامه به تمامی دختران شرکت کننده در جشن، هدایایی از طرف پایگاه حضرت آسیه (س) و مسجد امام حسن مجتبی (ع) اهدا و در خاتمه از دختران با صرف شام که به همت گروه جهادی پایگاه طبخ شده بود پذیرایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها