فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از برگزاری جشن میلاد دهه کرامت و روز دختر با مشارکن بسیجیان خود در پارک بانوان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۴۶۵۹
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جشن میلاد حضرت معصومه (س) همراه با برنامه های شاد و متنوع به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه؛ در پارک بانوان برگزار شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت فضاسازی پایگاه به همت کارگروه فرهنگی انجام شد.

او با اشاره به برپایی جشن میلاد حضرت معصومه (س) گفت: این جشن فرخنده در جهت گرامیداشت دهه کرامت در پارک بانوان سرخه با تلاوت آیات قرآن کریم توسط بسیجی نوجوان فاطمه اسلامی و قرائت سرود ملی ایران با حضور مادران و دختران آغاز شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: دلنوشته فرهنگی و علمی مادران به دختران توسط طاهره مهربان و دکلمه خوانی بسیجی نونهال زهرا جعفری در مدح حضرت اجرا شد.

اسیری بیان داشت: تهیه و اهدای هدایا سفیران مقاومت از حلقه‌ی شهید محمدرضا غلام و هم نامان با حضرت معصومه (س) و برندگان مسابقات ورزشی همراه با تجلیل از دختران محجبه، فعال و فرهیخته پایگاه از دیگر بخش های این برنامه بوده است.

او یادآور شد: مدح سرایی ومولودی خوانی مداح اهل بیت (ع) و اجرای سرود توسط اعضای حلقه شهید محمدرضا غلام و گروه سرود بنت الهدی نیز با استقبال خوبی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: پیاده‌روی حلقه‌ی شهید ابوالقاسم نجار در روز ولادت حضرت معصومه (س) و برپایی مراسم جشن ومولودی خوانی در حلقه ی قرآنی شهید قربانعلی یعقوبی و حلقه‌ی شهید ابوالقاسم نجار نیز در همین مناسبت برگزار شده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها