خبرهای داغ:

از برپایی جشن دهه کرامت تا برنامه های ورزشی در محله اسلامی سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه از برگزاری ویژه برنامه جشن دهه کرامت، برپایی برنامه های ورزشی و جلقه صالحین در پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۴۷۳۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه کرامت محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه آذین بندی و فضاسازی شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در این محله در حاشیه این اقدام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) پایگاه و مسجد جمعه در این محله با یاری بسیجیان فضاسازی و آذین بسته شد.

او افزود: مراسم جشن میلاد همراه با قرائت زیارت جامعه کبیره و مداحی و نوحه خوانی با حضور حمید بافتی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) ادامه داد: حلقه پیشکسوتان شهید ابراهیم چتری با محوریت آیات قرآن و بیان تفاسیر ان با حضور سرگروه این حلقه تشکیل شد.

عربی بیان داشت: برپایی مسابقه فوتبال دستی بین نوجوانان حلقه شهید محمد حسین دولتی در جهت ایجاد اوقات مفرح و شاد و ترغیب آن ها به ورزش از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

لازم به ذکر است همزمان با فرارسیدن سوم خرداد و در جهت بزرگداشت آن فضاسازی محله به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) انجام شد.

همچنین تمرین سرود «سلام فرمانده» به زبان سرخه ای با حضور چهل نفر از کودکان با مدیریت علیرضا ادهم جانشین فرمانده این پایگاه و با همکاری حمید بافتی در مسجد امام حسن عسکری (ع) جهت اجرا به مناسبت ولادت امام رضا (ع) در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها