خبرهای داغ:

سالروز آزاد سازی خرمشهر تجلی فرهنگ مقاومت و شهادت است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: سالروز آزاد سازی خرمشهر تجلی فرهنگ مقاومت و پایداری و ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۹۵۱۴۷۳۶
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱

همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد، حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حماسه سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر یکی از یادگاری‌های به جا مانده از جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس است که با گرامیداشت این روز رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان در بین جوانان تبیین، که جهاد تبیین ضرورت امروز جامعه ما در همه ابعاد است.

او با بیان اینکه سالروز آزاد سازی خرمشهر تجلی فرهنگ مقاومت و پایداری و ایثار و شهادت است، افزود: حماسه وحدت‌آفرین سوم خرداد به رهبری امام راحل برای آزادسازی خرمشهر قهرمان بزرگ‌ترین واقعه دفاع مقدس بود و اگر امروز به خوبی فرهنگ‌سازی کنیم و فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جدید انتقال دهیم می‌توانیم خرمشهرهای دیگر را فتح کنیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه یادآور شد: امروز دشمنان ایران اسلامی یک جنگ ترکیبی را علیه کشور تدارک دیده‌اند و سوم خرداد یکی از بهترین فرصت‌هایی است که می‌توان با برگزاری برنامه‌های فرهنگی در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی و انتقال آن به نسل جوان و آماده کردن آنها برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اقدام کرد. و با تلاش های منفعلانه دشمن که نشان از عجز و زبونی او و نفوذ عمیق انقلاب در سراسر گیتی دارد، نشان از اجرای این امر دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها