فرمانده سپاه ثارالله در صبحگاه مشترک به مناسبت سوم خرداد؛

دشمن در صدد اشغال و اسارت اذهان جوانان‌ ما است

سردار نظری گفت:دشمن دست بردار نیست باید آمادگی خود را داشته باشیم تا باز دشمن مثل سال 61 که خرمشهر را اشغال کرد اذهان جوانان ما را اشغال نکند و به اسارت در نیاورد.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۷۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان درصبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح کرمان که به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در لشکر 41 ثارالله کرمان برگزار شد گفت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در دفاع مقدس بود و روند جنگ و تهاجمات دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران تغییر داد.

وی ادامه داد: دشمن با توهمات خود فکر می‌کرد می‌تواند چند روزه به تهران و هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد که رزمندگان ما بتوانند خرمشهر را فتح کنند تا جائی‌که صدام در یکی از سخنرانی‌هایش گفته بود که اگر ایران خرمشهر را فتح کند، کلید بصره را به آن‌ها خواهیم داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در این بیست و سه روز جنگ، کمک خداوند، همت، نبوغ و از خودگذشتگی رزمندگان جزئیات این جنگ بود، جوانان آن زمان بیش از هفده روز خواب نداشتند و با وجود چهره‌های خسته رزمندگان اما با سخنرانی‌ فرمانده‌ای چون شهید حسن باقری عملیات متوقف نشد.

وی به دشواری عملیات بیت‌المقدس اشاره کرد و گفت: این عملیات که در بیش از 5 هزار متر مربع و بعد از سه عملیات ثامن‌الائمه، طریق‌القدس و فتح‌المبین انجام شد در حالی‌که از نظر عده و تجهیزات دشمن با رزمندگان ما قابل مقایسه نبود.

این مقام مسئول ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سال خرداد سال 95 در دانشگام امام حسین(ع) افزود:  ایشان فرمودند که «خرمشهرها در پیش است» و این بدان معناست که نه به شکل نظامی و یا داشتن خطرات فیزیکی بلکه بسیار سخت‌تر و نفوذ دشمن بیشتر است.

سردار نظری خاطر نشان کرد:جنگ نرم، تسلط بر اذهان و ادراکات جوانان است اما در سال قبل به همت فراجا، یگان ویژه، بسیج، سپاه و پیشکسوتان شرایط را کنترل کردیم اما باید دانست که دشمن دست بردار نیست باید آمادگی خود را داشته باشیم تا باز دشمن مثل خرمشهری که سال 61 خرمشهر را اشغال کرد اذهان جوانان ما را اشغال نکند و به اسارت در نیاورد.

ارسال نظرات