برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شمال استان سیستان و بلوچستان

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شمال استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانداران، رزمندگان و جانبازان به همراه خانواده معظم شهدای شمال استان در قرارگاه شهید هراتی سیستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۰۰۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

به گزارش  خبرنگار بسیج از زابل، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شمال استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانداران، رزمندگان و جانبازان به همراه خانواده معظم شهدای شمال استان در قرارگاه شهید هراتی سیستان برگزار شد.

در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار «داوود شهرکی» فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: ایران اسلامی از دوران انقلاب تاکنون دوران پر تلاطمی را تجربه کرده است و الحمدلله در هر کدام از آنها سربلند و پیروز بیرون آمده است.

وی با اشاره به دشمنی های مخالفان ایران اسلامی گفت: دشمن از همان ابتدا با آشوب و ترور شخصیت ها در نقاط مختلف کشور قصد براندازی انقلاب نوپای ما را داشت که خوشبختانه با درایت ملت عزیزمان و رهبری حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه خنثی شد.

این مسئول ادامه داد: دشمن وقتی دید روز به روز به عزت انقلاب ما افزوده می شود صدام را تا دندان مسلح کردند و به جنگ با ایران تحریک که در ۳۱ شهریور ۵۹ جنگ تحمیلی علیه کشور ما را آغاز کرد کشوری که از همان ابتدا مورد تحریم قرار گرفت به صورتی که حتی از دادن سیم خاردار هم به ما اجتناب می کردند.

فرمانده قرارگاه شهید هراتی و تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام سیستان بیان داشت: جهانیان در جریان اشغال خرمشهر توسط صدامیان جنگ را به سود دشمن بعثی متصور بودند ولی در جریان عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر که با درایت عالمانه حضرت امام رضوان الله و دلیر مردی نیروهای مسلح از جمله سپاه و ارتش صورت گرفت معادلات جنگ را کلا تغییر داد به طوری که بعد از آن دشمن و همدستان او به طرق مختلف دنبال صلح و صدور قطعنامه شدند چرا که متوجه شدند انقلابی که بر پایه و اساس اسلام و قرآن و وحدت مردم ایران از مذاهب و ادیان مختلف بنا شده است را نمی توانند از بین ببرند.

سرتیپ دوم پاسدار شهرکی ادامه داد: بعد از دفاع مقدس جهان از تک قطبی در آمد و الان کشور عزیزمان را یکی از قدرت های منطقه و فرامنطقه می دانند و این جز با ایمان و اخلاص و اطاعت از رهبری و ولایت امکان پذیر نبوده و نخواهد بود.

در پایان مراسم تعدادی از خانواده معظم شهدا و رده های برتر نظامی شمال استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات