سپاه یک ارگان انقلابی است/ برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز کانون بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)

میرادی گفت: سپاه یک ارگان انقلابی است که؛ میتواند کلیه خیریه‌ها و ان جی او ها را تحت پوشش قرار بدهد و یک خیریه بخش حمایت بیماران کم برخوردار را برعهده بگیرد و در پرداخت هزینه ها به بیمارستانها کمک کند.
کد خبر: ۹۵۱۵۰۶۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، با حضور مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، جلسه هیئت اندیشه ورز کانون بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) و هم اندیشی در راستای تحقق برنامه های ابلاغی و اهداء احکام صادره در این بیمارستان برگزار شد.

 میرادی، رئیس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) در جلسه هیئت اندیشه ورز بیمارستان خاتم الانبیا که به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر برگزار شد، گفت: سپاه یک ارگان انقلابی است که؛ میتواند کلیه خیریه‌ها و ان جی او ها را تحت پوشش قرار بدهد و یک خیریه بخش حمایت بیماران کم برخوردار را برعهده بگیرد و در پرداخت هزینه ها به بیمارستانها کمک کند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات این جلسه فرهنگ سازی برای پزشکان و پیشگیری از ارجاع بیماران به بخش خصوصی و حذف زیر میزی است.

میرادی تصریح کرد: جاذبه های بخش دولتی باید افزایش پیدا کند تا از جذب کادر درمان در بخشهای خصوصی و مهاجرت کادر درمان پیشگیری شود.

وی اذعان داشت: برای جلوگیری از زیر میزی پزشک باید فاصله پرداختی بخش خصوصی با دولتی کاهش پیدا کند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ضمن قبول همکاری جهت تخفیف به بیماران ارجاعی تیمهای شهید رهنمون خاطرنشان کرد: پرداختهای خیریه‌ها به بیماران باید در قبال هزینه های بخش دولتی باشد.

وی با بیان اینکه تبلیغات پوپولیستی باید کنار گذاشته شود و بایستی نظام ارجاع اجرا شود به مراجعه بیماران به بیمارستانهای استان های دیگر اشاره کرد و یاد آور شد: هزینه های خیرین در جهت افزایش کیفیت خدمات پزشکی در همان شهر یا مرکز استان در راستای پیشگیری مهاجرت بیماران به شهرهای خارج از استان صرف شود.

گفتنی است؛ در این جلسه، مقرر شد بیمارستان خاتم الانبیاء تیمهای اضطراری وتیمهای بیمارستانی را تشکیل دهند تا در بحرانها منسجم تر ورود کنند.

ارسال نظرات