خبرهای داغ:
سرهنگ سوری:

سوم خرداد نماد مقاومت و ایثار و ایستادگی ملت ایران است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: سوم خرداد نماد مقاومت و ایثار و ایستادگی ملت ایران و برگ زرینی از تاریخ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۵۱۵۱۵۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰

سرهنگ حسین سوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درکبودراهنگ ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد نماد مقاومت و ایثار و ایستادگی ملت ایران و برگ زرینی از تاریخ دفاع مقدس و یادآور حماسه رزمندگان اسلام در عملیات غرورآفرین بیت المقدس است.

 وی افزود: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ معاصر کشورمان است که رزمندگان غیوربا توکل بر خداوند متعال توانستند هیمنه استکبار را در هم بریزند و خرمشهر شهر لاله های خونین آزاد شود.

 فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با استناد  به تعبیر زیبای امام خمینی(ره) بیان کرد: فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه  فتح ارزش‌های اسلامی است، زیرا ملت ایران برای اولین بار در تاریخ معاصر جلوه‌هایی از ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی و نهراسیدن از دشمنان را به همه دنیا مخابره کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران قدرت الهی را در این عملیات با چشم خود دیدند چراکه هیچ قدرت نظامی این حقیقت را باور نمی‌کرد که کشوری با دست خالی بتواند در مقابل همه دشمنان و مستکبرین بایستد.

سوری در پایان اظهار کرد: امروز مسئولیت ما نسبت به گذشته سنگین‌تر است چرا که  باید در همه عرصه‌ها با سلاح تقوا وعلم در مقابل دشمنان بایستیم و شاهد قدرت اسلام در همه عرصه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات