خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بهار:

فتح خرمشهر فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی ایران بود

همدان-فرماندار شهرستان بهار گفت: فتح خرمشهر فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی ایران بود و حادثه‌ای عادی نبود که به سادگی از کنار آن گذشت.
کد خبر: ۹۵۱۵۲۰۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجتبی فیض الهی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بهار به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی اظهار کرد: سوم خرداد روز پیروزی خون بر شمشیر و روز بسیار مقدسی در تاریخ ایران اسلامی است.

وی افزود: فتح خرمشهر فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی ایران بود و حادثه‌ای عادی نبود که به سادگی از کنار آن گذشت و عملیات دیگری با طراحی جامع، پایه‌ای برای این فتح بزرگ و آزادی خرمشهر عزیز شد.

فرماندار شهرستان بهار با اشاره به ویژگی‌های عملیات آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: عملیات‌های فشرده از نظر زمانی و حضور رزمندگان با خستگی و مجروحیت در عملیات‌ها نشان دهنده حساسیت جنگ در این برهه زمانی است و طراحی جامع و هوشمند عملیات از عوامل موفقیت این حماسه بزرگ بود که جامعیت عملیات و ارائه طرح‌ها از سوی فرماندهان جوان، در نوع خود بی نظیر بود و سرسختی رزمندگان و پایبندی به قولی که در راستای آزادسازی خرمشهر به مردم داده بودند، باعث مقاومت آنها در برابر دشمن شد.

وی اضافه کرد: دشمن در خصوص فتح خرمشهر، تبلیغات روانی بسیار گسترده‌ای انجام داده بود و صدام با قاطعیت و صراحت در خصوص عدم رخنه رزمندگان به خرمشهر سخن گفته بود ولی رزمندگان عزیز کشورمان با روحیه شهادت طلبی و فرهنگ بسیجی تا پای جان برای آزادی وطن و دفاع از دین و انقلاب ایستادند و خرمشهر آزاد شد.

فیض الهی عنوان کرد: امروز همه ارکان حکومتی ما به بسیجی بودن و شهادت طلبی افتخار می‌کنند و همه طرفدار این فرهنگ و گروه ارزشی هستند و ما نیز امیدواریم بتوانیم در مقابل شهدا و ملتی که در صحنه‌های گوناگون انقلاب، جبهه و جنگ، حمله‌های اقتصادی و فرهنگی در مقابل دشمن ایستادند، پاسخگو باشیم و در جنگ کنونی و مبارزه با جنگ اقتصادی و فرهنگی با قاطعیت و استوار، گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار