خبرهای داغ:
سردار صدیق در جمع کارکنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

دشمن با فرهنگ و اندیشه ما کار دارد

همدان-یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: دشمن با فرهنگ و اندیشه ما کار دارد و هدفش این است که دستاوردهای انقلاب دیده نشود و با موج آفرینی در بعضی ضعف‌ها قدرت و توان نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می‌برند.
کد خبر: ۹۵۱۵۲۲۰
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی صدیق در جمع کارکنان سپاه انصارالحسین (ع) همدان ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: خرمشهر سال 61 با تلاش و مجاهدت رزمندگان اسلام از دستان پلید دشمنان آزاد شد و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به رخ دشمنان کشیده شد.

وی افزود: دشمنان اسلام به دنبال این هستند که قدرتمند شدن ایران را نبینند و تمام برنامه‌های آنها برای ضربه زدن به پیکره نظام جمهوری اسلامی ایران است که امروز به تمام دنیا صادر شده است و نقشه‌های بسیاری ترسیم کردند که این مسیر پرشتاب انقلاب را کند کنند اما کور خوانده‌اند و باید بدانند این انقلاب به رهبری مقام معظم رهبری هر روز پیش‌رونده‌تر از قبل خواهد بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در ابتدای انقلاب به بهانه‌های واهی به کشور حمله می‌کردند، کشوری که آمادگی نداشت و درگیرجنگ‌های داخلی بود و ارتش آن پالایش نشده و سپاهش درگیر جنگ با نفوذی‌های داخلی بود اما درایت امام خمینی (ره) باعث شد دشمنان نتوانند نظام نوپای انقلاب اسلامی را زمین گیر کنند.

وی با اشاره به عملیات آزادسازی خرمشهر افزود: طی چندیدن مرحله عملیات‌های پی در پی برای آزادی خرمشهر و نبرد سخت و با لطف خدا و کار شناسایی شبانه‌روز خرمشهر آزاد شد و بیش از 15 هزار اسیر از دشمن گرفته شد و این پیروزی رعب و وحشتی در دل دشمنان برای عملیات‌های بعدی رقم زد.

سردار صدیق عنوان کرد: دشمن با فرهنگ و اندیشه ما کار دارد و هدفش این است که دستاوردهای انقلاب توسط دوستان دیده نشود و با موج آفرینی در بعضی ضعف‌ها قدرت و توان نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می‌برند.

وی بیان کرد: باید همیشه مترصد حیله‌ها و مکر دشمنان بود چراکه آنها دست از سر ما برنمی‌دارند و جنگ‌ها و نقشه‌های زیادی برای ما برنامه‌ریزی خواهند کرد بنابراین باید همیشه آماده بود و در فرصت‌های لازم و با برنامه‌ریزی و کار کارشناسانه مکر و نیرنگ آنها را به فرصت تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات