سردار رضا ترابی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس

کار جهادی فقط لازمه گروه‌های جهادی نیست بلکه همه مسئولین باید پای کار باشند

کد خبر: ۹۵۱۵۲۹۵
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

کار جهادی فقط لازمه گروه‌های جهادی نیست بلکه همه مسئولین باید پای کار باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از بستک، سردار رضا ترابی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی فتح خرمشهر که در بستک برگزار شد گفت: جهادگران ما در هر قسمت از کشور عزیزمان ایران به مردم خدمت می کنند.به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از بستک، سردار رضا ترابی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی فتح خرمشهر که در بستک برگزار شد گفت: جهادگران ما در هر قسمت از کشور عزیزمان ایران به مردم خدمت می کنند.

وی افزود: همه مسئولین باید خود را نوکر مردم بدانند.یک مدیر یا مسئول که کار مردم در دست اوست باید کار را به گونه ای انجام بدهد که در نهایت به شادی ارباب رجوع ختم بشود.

سردار ترابی خاطرنشان کرد: کار جهادی فقط لازمه گروه‌های جهادی نیست بلکه همه مسئولین باید پای کار باشند.باید تلاش کنیم تا عنوان دولت انقلابی ما که دولت مردمی است فقط با بنر و شعار نباشد.

وی در ادامه اظهار داشت: از فضای مجازی دروغین و سلطنت طلبان خارج نشین نمی ترسیم و با قدرت راه انقلاب را ادامه خواهیم داد.دشمن هیچوقت دست از دشمنی برنمیدارد و اگر قرار بود از سوزاندن سطل آشغال بترسیم باید در سال‌های جنگ از تانک عراقی‌ها هم می ترسیدیم.بسیار شهید دادیم و ترسی در کار نبود.

سردار ترابی در پایان گفت: به برکت خون شهدا و با استحکام مردم عزیز ایران، انقلاب هست و خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار