خبرهای داغ:
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:

اهتمام دولت و مجلس در رفع مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکلات و عقب ماندگی‌های موجود به برکت همت جهادی مدیران در دولت و مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری و رفع شدن می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۱۵۴۳۸
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی نماینده مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه، سرایان و فردوس در مجلس شورای اسلامی امروز در سومین کنگره سرداران و ۱۵۴ شهید شهرستان بشرویه گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مجلس مشکلات را به خوبی شناخته و در این مسیر دارد تلاش و ریل‌گذاری می‌کند.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای برگزاری کنگره شهدای بشرویه، تصریح کرد: خون شهدا برای انقلاب و نظام و مردم همیشه جوشش و برکت داشته و امیدواریم این روز‌ها که روز مقاومت است از شهدا این درس را بیاموزیم که ما هیچ بن‌بستی نداریم.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به وجود برخی مشکلات در سطح کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این مشکلات محصول بی‌تدبیری‌ها و ندانم‌کاری‌ها و گرایشاتی می‌باشد که ناشی از بی‌توجهی به ظرفیت‌های داخلی، توانمندی جوانان و فرمایشات، ولی و امام جامعه در این سال‌ها رقم خورده است.

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به این جمله امام خمینی (ره) که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، بیان کرد: سال‌ها به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بی‌توجهی شد و امروز مشکلات مردم در مسکن، اقتصاد و ... دارند و گرفتاری‌های مختلفی که به جامعه ما آسیب زده، محصول این بی‌توجهی‌هاست.

حجت‌الاسلام نصیرایی افزود: الحمدالله اکنون راه و رسم شهدا در مجلس و دولت حاکم شده و جان خواهیم داد، اما اجازه نمی‌دهیم فرمایش رهبر معظم انقلاب بر زمین بماند.

وی تصریح کرد: توجه ویژه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دولت و مجلس شروع شده و برکات آن را می‌بینیم البته مشکلات و ضعف‌هایی داریم که به برکت خون شهدا و حرکت جهادی و شبانه‌روزی، این مشکلات و گرفتاری‌ها یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

حجت الاسلام نصیرایی با قدردانی از حضور شکوهمند مردم در یادواره شهدای بشرویه افزود: شهرستان بشرویه همیشه اثبات کرده در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی و توحیدی استوار ایستاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها