خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

امروز به برکت خون شهدا، ایران در حال رسیدن به قله‌های پیشرفت و عزت است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: امروز به برکت خون شهدای دفاع مقدس، ایران عزیز ما در حال سپری کردن مسیر رشد، توسعه و رسیدن به قله‌های پیشرفت و عزت برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۱۵۵۷۸
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲

سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اظهارکرد: سوم خرداد یادآور ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران است که با مقاومت و مجاهدت خود حماسه آفریدند.

وی افزود:جوانان ایرانی بعد از دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف علمی، دفاعی، ژنتیک و... به خودکفایی رسیدند و رویش این افکار در جوانان ما که شیفته انقلاب اسلامی بودند نظیر شهید محسن حججی که حاصل استقامت، ایثار و اخلاص در رهایی خرمشهر از قید و بند اشرار عالم هستی بود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: امروز به برکت خون شهدای دفاع مقدس، ایران عزیز ما در حال سپری کردن مسیر رشد، توسعه و رسیدن به قله های پیشرفت و عزت برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است؛ تمدن نوینی که به ظهور مهدی موعود(عج) می انجامد و دنیا از این همه ظلم و ستم رهایی خواهد یافت.

وی ادامه داد: همه با هم تمدن نوین را رقم خواهیم زد و با توکل و اخلاص جوانان ریشه های سلطه و استکبار جهانی را خشکانده و دشمنی دشمنانی که سعی در برهم زدن بنیان خانواده‌های ما را دارند ساقط کرده و به لطف الهی تمامی محاسبات آنها نقش بر آب شده و شاهد سرنگونی آنها خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات