خبرهای داغ:
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان خبر داد

برپایی ۱۵ غرفه ورزشی و فرهنگی در حاشیه جشن «من و دختر گلم»

همدان-معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از برپایی ۱۵ غرفه ورزشی و فرهنگی در حاشیه جشن «من و دختر گلم» خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۵۵۷۹
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

هادی بلوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزای بسیج در همدان ضمن تبریک دهه کرامت با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی و ورزشی من و دختر گلم در همدان اظهار کرد: ۱۵ غرفه در حوزه ورزشی و فرهنگی نظیر آموزش شهروندی، جوانی جمعیت، سلامت، کسب و کار خانگی در این برنامه پیش‌بینی و برپا شد.

وی بیان کرد: دو غرفه خوراکی با هدف توجه به سلامتی راه‌اندازی شد و مواد غذایی چون لقمه ساده و بستنی در بین جمع حاضر توزیع شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این برنامه ایجاد فضای شاد و مفرح به مناسبت روز دختر برای دختران شهر همدان به همراه مادرانشان بود، افزود: اجرای موسیقی، مسابقه، قرعه‌کشی، برنامه عمو حمید، تعبیه وسایل بازی برای کودکان در این مراسم پیش‌بینی شده بود.

وی با بیان اینکه جشن «من و دختر گلم» به مدت دو روز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در باشگاه شهرداری برگزار شد،  گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از این مراسم صورت گرفت و در هر روز شاهد حضوریک هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کننده بودیم.

بلوری بیان کرد: حضور مادران و دختران در این برنامه از طریق ثبت‌نام در مساجد و پایگاه‌های سطح شهر و نیز از راه فرهنگسراهای شهرداری انجام شده بود و با قرار گرفتن تعدادی اتوبوس توانستند به سهولت در این مراسم حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات