خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان:

دشمن به دنبال بی‌هویت کردن خانواده و مادر است

همدان-جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دشمن به دنبال بی‌هویت کردن خانواده و مادر است، گفت: دشمن دلش به حال زن و مرد این کشور نسوخته بلکه به دنبال بی‌هویت کردن مادر خانواده است.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۰۵
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ ابراهیم بختیاری در همایش پیاده‌روی رهروان شهدا ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت اظهار کرد: اسلام بر خلاف مکاتب ورشکسته غرب که امروز ما با آن‌ها در تقابل فرهنگی هستیم زن را خیر کثیر معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه غرب زن را وسیله استعمار، استثمار، بردگی، رسیدن به لذایذ پوچ مادی و کالای تجاری معرفی می‌کند، با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه زن گل است، ابراز کرد: این نگاه متعالی اسلام به زن است و این نگاه تحفه‌ای از جانب خدای متعال است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر اینکه زنان مسلمان باید بدانند جایگاه آن‌ها متعالی است، عنوان کرد: امروز فرهنگ غرب بر اساس تسلط حقوق ۲۵۰ ساله بر چشمه‌هایی از دانش اکتساب و فرهنگ خود را به کشور‌های اسلامی و در حال توسعه در حال تحمیل است.

وی با بیان اینکه دشمن بر روی جامعه ایران و کانون گرم خانواده تمرکز کرده است، گفت: آن نمونه انگیزه و شور انقلابی که آرمان علی وردی را به خیابان می‌آورد و به نحو بدی شهید می‌شود در صدر اسلام مانند میثم تمار دیده‌ایم که از اعتقاداتتش نمی‌گذرد.

بختیاری با بیان اینکه دشمن به دنبال بی‌هویت کردن خانواده و مادر است، تاکید کرد: دشمن دلش به حال زن و مرد این کشور نسوخته بلکه به دنبال بی‌هویت کردن مادر خانواده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فتنه ۱۴۰۱ با شعار زن، زندگی، آزادی به دنبال مقابله با ایران بود، مطرح کرد: واژه زن، زندگی، آزادی برای جمهوری اسلامی است، آن‌ها با این عبارت مادر با فرزند را درمحل عبادتش به خاک و خون کشیدند و با شعار زندگی، زندگی نوجوان‌های بسیاری را در ماشین گرفتند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دشمنان از آزادی دم زدند در حالی که حجاب را از سر زنان کشیدند، ادامه داد: آن‌ها دروغ می‌گویند آن چیزی که دشمن را مستأصل کرده و مرز رویارویی ما را با دشمن از پشت دیوار‌های بصره به پشت دیوار بیت المقدس هدایت کرده حضور مردم است.

وی با بیان اینکه سوم خرداد قله و اوج پایداری ملت ایران است، تأکید کرد: امروز برای مقابله با مشکلات اقتصادی، حجاب و ... راهی نداریم جز اینکه ظرفیت عظیم مردم را پای کار بیاوریم.

بختیاری با اشاره به اینکه بنی صدر خائن اجازه نمی‌داد مردم پای کار بیایند و حدود چهل روز از تهاجم دشمن در آبان ۵۹ خرمشهر عزیز را از دست دادیم، افزود: با برکناری بنی صدر با حضور ملت ایران ورق جنگ برگشت و در عملیات الی بیت المقدس که از ۱۰ اردیبهشت شروع شد بعد از ۲۳ روز مقاومت خرمشهر به آغوش میهن بازگشت.

وی با بیان اینکه ما در جنگ ۳۰ ملیت اسیر داشتیم و با همه دنیا مواجه بودیم، اما با اراده الهی فتح خرمشهر قله دفاع مقدس شد، عنوان کرد: امروز این نبرد در دانشکده‌های نظامی دنیا تدریس می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره اینکه صدام اسم خرمشهر را المهمره گذاشته بود و گفته بود اگر کسی بتواند خرمشهر را پس بگیرد من کلید بصره را تقدیمش می‌کنم، بیان کرد: امروز دشمن همانند صدام در یک خطای محاسباتی است این وعده الهی است که هر جماعتی، هر خانواده و فردی در مسیر بندگی حرکت و استقامت کند خدای متعال برکت و پیروزی را نصیب او خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار