خبرهای داغ:
خادم حرم رضوی:

اگر دل کسی امام رضایی باشد زائر امام رضا(ع) است

همدان-خادم حرم مطهر امام رضا(ع) گفت: در هر جایی که دلی بشکند امام رضا(ع) می‌شنود و جواب می‌دهد و برای امام معصوم دور یا نزدیک تفاوتی ندارد و اگر دل کسی امام رضایی باشد زائر امام رضا(ع) است.
کد خبر: ۹۵۱۵۷۰۲
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، جشن بزرگ دهه کرامت و استقبال از پرچم و خادمین حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور خانواده معزز شهدا و عموم مردم شهیدپرور شهر صالح آباد همراه با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در حسینیه سادات صالح آباد برگزار شد.

یکی از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در این مراسم با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) اظهار کرد: در این ایام دل همگان برای حرم امام رضا(ع) پر می‌زند و دوست داریم که زائر امام رضا(ع) و کنار مضجع نورانی حضرت باشيم و به پنجره فولاد های حضرت دخیل ببندیم ودر صحن امام رضا قدم بزنیم، امروز امام رضا(ع) به دل همه دلدادگان نگاه کرده است و همگان زائر امام رضا(ع) به شمار می‌روید.

وی بیان کرد: امروز امام رضا(ع) این پرچم مقدس را برای شما فرستاده و به بارگاه نورانی امام رضا (ع) متبرک است تا امروز همه زائر امام رضا (ع) باشید؛ زیارت یعنی انتصاب قلبی امام معصوم و همین که از عمق جان سلامی به محضر امام رضا(ع) داشته باشید؛ ضامن آهو می‌شنود و این سلام را جواب می‌دهد.

خادم حرم رضوی گفت: در هر جایی که دلی بشکند امام رضا(ع) می‌شنود و جواب می‌دهد و برای امام معصوم دور یا نزدیک تفاوتی ندارد و اگر دل کسی امام رضایی باشد زائر امام رضا(ع) است.

وی ادامه داد: امام معصوم کسی است که حواسش به همه است و صدای هر کسی را می‌شنود، امام معصوم پدر مهربان و پناهگاه عالم است و محال است که کسی به درب خانه امام رضا (ع) برود و نا امید برگردد؛ خود را به امام رضا (ع) بسپاریم به طور قطع ایشان گره گشایی می‌کند.

حجت‌الاسلام افتخاری امام جمعه بخش صالح آباد در این مراسم به حدیثی از امام صادق(ع) اشاره و اظهار کرد: ثواب زیارت علی ابن موسی الرضا(ع) از زیارت امام حسین (ع) هم بیشتر است و در هرجایی که باشیم با یک سلام به آقا امام رضا(ع) وی را زیارت می‌کنیم، از خداوند می‌خواهیم که مکرر زیارت امام رضا (ع) نصیب همه دلدادگان شود.

گفتنی است؛ این مراسم به همت سپاه ناحیه بهار، حوزه بسیج حضرت معصومه (س)، حوزه بسیج امام حسن مجتبی (ع)، بخشداری صالح آباد، هیئت فرهنگی مذهبی خیمه چادر خاکی، کانون خدمت رضوی شهرستان بهار و صالح آباد و زیر سایه خورشید و  شهرداری و شورای شهر صالح آباد برگزار شد.

در این برنامه اجرای گروه همخوانی، مولودی خوانی، پرچم گردانی خادمان امام رضا(ع)، توزیع تبرک حضرتی و مراسم بدرقه پرچم و خادمان بعد از اجرای مراسم به سمت گلزار شهدای گمنام صالح آباد همراه با عطرافشانی و گلباران مزار شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار