خبرهای داغ:
حجت الاسلام مغیثی:

امروز جنگ ما، جنگ فرهنگی است

همدان-امام جمعه نهاوند با بیان اینکه امروز جنگ ما، جنگ فرهنگی است، گفت: طرح‌های عملیات بیت المقدس باید تبیین شود، و در دانشگاه‌ها و مدارس برنامه‌ها و پیروزی‌های به دست آمده در جمهوری اسلامی تدریس شود.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۵۸
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در نشست هم اندیشی استان همدان ضمن تبریک دهه کرامت و آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: امروز جنگ ما، جنگ فرهنگی است و برگزاری جلسات هم اندیشی و ایجاد وحدت کلمه باعث اتحاد بین مسئولین می‌شود، و باید از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب درباره دولت تعابیری دارد که ما به چنین دولت و مجلسی افتخار می‌کنیم، وقتی رهبر انقلاب اظهار نظر می‌کند این برای ما حجت است و می‌دانیم که دولت انقلابی و مردمی ما چشم دشمنان اسلام را کور کرده است و امیدوار هستیم هر آنچه انتظارات رهبری و مردم از این دولت است هر چه زودتر برآورده شود.

امام جمعه نهاوند عنوان کرد: قانون راهبرد هسته‌ای که مجلس تصویب کرد مردم را از سردرگمی نجات داد این کارها از جمله اقدامات و اهداف مهمی بود که مجلس آن را دنبال کرد.

وی در رابطه با آزادسازی خرمشهر بیان کرد: طرح‌های عملیات بیت المقدس باید تبیین شود، و در دانشگاه‌ها و مدارس برنامه‌ها و پیروزی‌های به دست آمده در جمهوری اسلامی تدریس شود تا نسل جوان ما بیشتر با جانفشانی‌های شهدا و آرمان‌های آنان، آشنا شوند.

* پیشرفت ۸۸ درصدی مسکن ملی نهاوند

فرماندار نهاوند نیز در این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: میزبانی این جلسه افتخار ما است و به طور قطع خروجی آن به سود استان و شهرستان ما خواهد بود.

ضرغام احمدوند تصریح کرد: خوشحال هستیم  که مجلس و  شورای اسلامی مدال انقلابی بودن را پس از سه سال همچنان حفظ کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام مغیثی همواره محور وحدت و افتخار در شهرستان هستند، گفت: خوشحال هستیم سالروز ۴۱ امین سال حضور امام جمعه در شهرستان نهاوند چندی پیش سپری شد.

فرماندار نهاوند در رابطه با پیشرفت‌های فیزیکی مسکن ملی نهاوند یادآور شد: ۳۶۵ واحد مسکن ملی با پیشرفت ۸۸ درصدی داشته‌اند و فاز دوم آن زمینی با ۲۱/۵ هکتار در شهرک امیرکبیر و فاز سوم آن مسکن های مهری است که در شهر فیروزان و شهر برزول در حال پیگیری و  تعیین تکلیف شدن هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات