خبرهای داغ:

برگزاری یادواره ۱۴ شهید هندیجان در عملیات بیت المقدس

به مناسبت گرامیداشت پیروزی غرور آفرین آزادی سازی خرمشهر در همین راستا یادواره ۱۴ شهید هندیجان در عملیات بیت المقدس در دهه کرامت همراه با تجلیل از خانواده شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۷۶۲
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت شهدای عملیات بیت المقدس در آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت : در راستای ارج نهادن به یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس به همین منظور یادواره ۱۴ شهید هندیجان در عملیات بیت المقدس با حضور امام جمعه ، فرماندار ، دیگر مسئولان و بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگرو رزمندگان برگزار شد.

 

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان نمود: در یادواره شهدای هندیجان برنامه های متنوع فرهنگی شامل شعر خوانی حماسی ، مداحی و سخنرانی و خاطره گویی و ایستگاه صلواتی در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان هندیجان باشکوه ویژه ایی برگزار شد.

 

سرگرد پاسدار سید علوی زاده بیان کرد : بهترین الگو پذیری برگزاری یادواره شهدای در شهرستان هندیجان است و استفاده از تمامی ظرفیت ها و انتقال به نسل های کنونی و آیندگان است .

 

درادامه گزارش خبری: سرکار خانم شکاری از شاعران قدیمی و پیشکسوت بسیجی هندیجان شروع به شعر خوانی حماسی نمود که مورد توجه حاضرین دراین مجلس شهدا شد .

 

 

در ادامه مسئول هیات رزمندگان اسلام شهرستان هندیجان سید تقوی از خاطرات و رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای هندیجان در عملیات بیت المقدس ایراد به سخنرانی و جوانان را سفارش به ادامه راه شهدا و الگو پذیری نمود ‌.

 

درپایان از خانواده های شهدای هندیجان در عملیات بیت المقدس به شایستگی تقدیر شد.

 

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار