خرداد،ماه نماد غرور ملی، اتحاد و همبستگی است

سردار دانشمندی گفت: حماسه آزاد‌سازی خرمشهر در همه ابعاد آن، اعم از نظامی،‌ فرهنگی و سیاسی نقطه عطف مهمی در تاریخ پر عظمت ایران و انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۵۱۵۸۱۳
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرنگاربسیج از ایرانشهر ،سردار سرتیپ دوم پاسدار اسکندر دانشمندی،فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار،با اشاره به اینکه سوم خردادماه نماد غرور ملی، اتحاد و همبستگی است، گفت: روحیه سلطه‌ستیز ملت ایران، امروز قوی‌تر و مستحکم‌تر از پیش همچنان در مسیر رشد و بالندگی، دفاع از وجب به وجب این خاک و ارزش‌های والای انقلاب قرار دارد.

وی با بیان اینکه تاریخ دفاع مقدس ملت ایران سرشار از رشادت‌ها و مقاومت‌های ملت آزاداندیش و خداباور ایران اسلامی است، تصریح کرد: باید اسوه‌های تاریخ ساز این دفاع مقدس و آموزه‌های این مکتب عظیم هر چه بیشتر در بین نسل جوان تبیین شود.

سرهنگ پاسدارمحمد هراتی فرمانده سپاه شهر ستان ایرانشهر نیزگفت: حماسه آزاد‌سازی خرمشهر در همه ابعاد آن، اعم از نظامی،‌ فرهنگی و سیاسی نقطه عطف مهمی در تاریخ پر عظمت ایران و انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه سوم خرداد نه فقط یادآور آزادی خرمشهر که یادآور فداکاری‌ها و ایستادگی‌های تحسین برانگیز مدافعان ایران اسلامی در برابر نیروهای متجاوز است، خاطر نشان کرد: سوم خردادماه بر مبنای خداباوری و استقامت شکل گرفت و نشان داد ایستادگی در برابر استکبار و جهاد در راه خداوند نصرت الهی و دستیابی به آرمان‌ها را به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است ؛در پایان این مراسم از خانواده های شهدا وجانبازان و ایثارگران ورزمندگان سرافراز تجلیل انجام شد.

ارسال نظرات