فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد از برگزاری گشت محله محور بسیج و دیگر برنامه های متنوع فرهنگی و جشن ولادت، به مناسبت دهه کرامت در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۵۹۱۳
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه کرامت و به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، گشت محله محور بسیج در روستا عبدالله آباد در سرخه برگزار شد.

اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در حاشیه این برنامه ضمن تبریک دهه کرامت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گشت محله محور رضویون در روستای عبدالله آباد به مناسبت سالروز فتح خرمشهر از ساعت بیست و یک الی یک بامداد با حضور و استقبال بسیجیان پایگاه برگزار شد.

او افزود: همچنین به همین مناسبت محفل انس با قرآن کریم نیز در جهت بزرگداشت دهه و مانوس کردن بسیجیان با آیات قرآن  در روستای برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادامه داد: برپایی جشن بزرگداشت روز دختر و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) همراه با مداحی و مولودی خوانی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

رهایی خاطرنشان کرد: مراسم پرفیض قرائت دعای پر فیض کمیل نیز این هفته در حسینیه روستای برگزار و اهالی روستا و بسیجیان در این برنامه حضور خوبی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها