خبرهای داغ:

فرمانده سپاه استان سمنان با رزمندگان سرخه دیدار کرد

همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با رزمندگان سرخه دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۱۵۴۴۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه کرامت و سالروز آزاد سازی خرمشهر، به همت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با حضور سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ديدار با چند تن از خانواده شهدا عملیات بیت المقدس و رزمندگان شهرستان انجام شد.

این دیدار با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی برگزار و از خانواده شهید حسن عربی و حسن‌ حسنان، حسن امامی رزمندگان و جانبازان سرخه ای دیدار کردند.

در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه اظهار کرد: امام راحل فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد که غیر خدا را نفی می کند. این بدان معناست که انسان هرچه در زندگی می خواهد از خداوند بخواهد و به سمت خدا حرکت کند.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: خرمشهرها در پیش است. انسان همیشه باید توکل به خداوند داشته باشد. آنچه در آزادی خرمشهر و عملیات بیت المقدس، تکیه بر مساجد، مذاهب و عقیده ها بود، که اگر ما بتوانیم این وحدت و همدلی را که در آزادی خرمشهر بسیار پررنگ بود را در جامعه نهادینه کنیم، کشور از همه آسیب ها مصون خواهد شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه بیان داشت: شهدای ما نیز از آیات قرآن الگو گرفته، مقاومت کردند و برای آموزه های قرآنی و دستورات دینی گام برداشتند. دشمنی که در مقابل تا دندان مسلح است و خشاب رزمندگان ما خشاب معنوی؛ دعا، زمزمه و خلوت شبانه با خدا بود. همین ها باعث شد به پشتیبانی رهبران و امامین انقلاب و با پیروی از دستورات آن ها اسلام را به انقلاب و پیروزی برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها