خبرهای داغ:
به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س)، جشن «لبخند خدا» با عنوان «دختران آفتاب حافظان حریم ولایت» به به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۲۸۵
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با چهارمین روز دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) جشن «لبخند خدا» با عنوان «دختران آفتاب حافظان حریم ولایت» به مناسبت روز دختر و همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در پارک بانوان سرخه با حضور جمعی از مادران و دختران به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی و مولودی خوانی حجت الاسلام و المسلمین محرابیان در پارک بانوان برگزار و با استقبال خوبی از سوی بسیجیان همراه بود.

محرابیان در این جمع ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت با اشاره به ویژگی های زنان و دختران ایرانی اظهار کرد: فرهنگ غرب می‌خواهد امتیازات زنان ما را از آنها گرفته و وقتی زنان جامعه را ضعیف کنند، کل جامعه ضعیف و برده خواهند شد.

او افزود: وقتی بتوانند زنان جامعه را ترسو بار بیاورند، وقتی بتوانند زنان جامعه را درگیر با رقابت‌های اضافی و زیادی بار بیاورند، وقتی بتوانند زنان جامعه را التماس‌کننده نظر مردان بار بیاورند، مردان این جامعه هم ضعیف می‌شوند.

محرابیان با اشاره به اینکه دختران باید انتظارشان را از خودشان بالا ببرند، گفت: چرا که الگویی مانند حضرت معصومه (س) را دارند که در نوجوانی در اوج دانش و فضیلت بود. کسی که این بانوی با فضیلت را الگوی خود قرار دهد، الگوی او زنان ضعیف و مستضعف غربی نخواهد شد.

او یادآور شد: رئیس جمهور اسبق آمریکا که دچار بیماری خودمحبوب‌پنداری است، در این قائله‌های اخیر که بحث زن مطرح بود، پیام داده بود که «آینده ایران از آن زنان ایران خواهد بود!» او نمی‌داند که گذشتۀ ایران هم از آن زنان بوده است، اکنون ایران هم از آن زنان هست و طبیعتاً آینده ایران هم از آن زنان خواهد بود که پدر آمریکا را در آورده‌اند.

محرابیان با بیان اینکه همه رزمنده‌های سلحشور ما مدیون مادران خود هستند که آنها را این‌گونه تربیت کرده‌اند. کل انقلاب اسلامی مدیون زنان ایران زمین است، بیان داشت: رابطه بین زن و مرد، حساس است و حجاب جلوۀ مدیریت رابطه میان زن و مرد است. حجاب مظهر قدرت زن است، زیرا در این رابطه مردان به طور طبیعی و بدون عزم و اراده اکتسابی، نمی‌توانند خودشان، چشمشان و احساسشان را مدیریت کنند. و این زنان هستند که به خاطر ساختاری که از نظر روحی و روانی دارند، برای این مدیریت، مسلط ‌تر هستند.

او بیان داشت: از طرف دیگر، حجاب مظهر مهربانی زن است، زیرا وقتی زن حجاب دارد با هم جنس‌های خود مهربانانه رفتار می‌کند و آرامش و نشاط آنها را با وارد کردن آنها به رقابت‌های زائد و مخرب، از بین نمی‌برد. همچنین با حجابش، به مردان جامعه هم مهربانی می‌کند، چون مرد در این رابطه ضعیف‌تر است و زن با حجابش می‌تواند این رابطه را مدیریت کند.

لازم به ذکر است در این مراسم نزدیک به 200 مادر و دختر حضور داشته و از همه دختران حاضر در جمع با شاخه گل و هدیه تجلیل و در ادامه برنامه های مختلف فرهنگی و سرگرمی نظیر اجرای دکلمه و مسابقات ورزشی (والیبال، طناب کشی، طناب زنی و غیره) با عنوان پویش سلامتی با ورزش بین مادران و دختران حاضر در مراسم اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها