مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام سجاد (ع) همزمان در دهه کرامت ازسومین‌ مرحله رزمایش کمک مومنانه در سال جاری در مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۵۹۱۶
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

پاسدار پرویز عابدینی مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام سجاد (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از کرج ضمن عرض تبریک بمناسبت دهه پر خیر و برکت کرامت و با اشاره به استمرار رزمایش کمک‌های مومنانه، اظهار داشت: سومین مرحله رزمایش کمک‌‌های مومنانه در مناطق طرح کرامت در سال جاری به مناسبت دهه کرامت برگزار و در آن بیش از۲۰۰ بسته معیشتی توزیع شد. 

وی با بیان اینکه امسال تاکنون ۳ مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه به همت جهادگران بسیج سازندگی برگزار شده است، گفت: رزمایش ویژه دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه(س) آغاز شده و تا ولادت امام رئوف آقا امام رضا(ع) ادامه دارد. 

پاسدار عابدینی افزود: تمرکز رزمایش در دهه کرامت تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به صورت محله‌محور از جمله حصارک بالا و حصارک پایین و سایر مناطق حومه کم برخوردار انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام سجاد(ع) هدف از اجرای این رزمایش همدلی، کمک و دستگیری از نیازمندان جامعه دانست و افزود: سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در نظر دارد به صورت مستمر حمایت‌های معیشتی خود را از خانواده‌های نیازمند داشته باشد تا بتوان با اجرای این رزمایش‌ها گره ای از مشکلات اقتصادی اقشار آسیب پذیر باز شود.

وی با اشاره به اینکه با توزیع بسته‌های معیشتی بخشی از نیاز اقتصادی افراد کمتر برخوردار برطرف می‌شود، تصریح کرد: نهضت کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و به منظور کمک به فقرا و نیازمندان انجام شده و همچنان ادامه دارد.

 

خبرنگار بسیجی: سپیده بهرامی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها