امام جمعه اهل سنت بخش سمیع آباد تاکیدکرد:

ایران منادی وحدت و مدافع مظلومانِ جهان است/ همه در قبال خون شهدا و دفاع از نظام مسئولیم

امام جمعه اهل سنت در یادواره ۱۴ شهید منطقه عشایری بخش سمیع آباد شهرستان تربت جام تاکیدکرد: امروز ا ایران منادی وحدت و مدافع مظلومانِ جهان است، پس همه در قبال خون مطهر شهدای مقاومت و دفاع از نظام مسئولیم.
کد خبر: ۹۵۱۵۹۱۸
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت جام، مولوی امان الله برزگر در یادواره شهدای ۱۴ شهید اهل سنت و منطقه عشایری بخش سمیع آباد تربت جام که به مناسبت دهه کرامت، هفته بسیج عشایری و گرامیداشت فتح خرمشهر با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج، فرماندهی محورعملیاتی شهیدمحمدزاده، علمای شیعه و اهل سنت، بخشدار، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، اقشار مختلف مردم و بسیجیان درمحل مسجد جامع شهر سمیع آباد برگزار شد، اظهارکرد:شهدا جان خود را برای امنیت، آرامش و آسایش و ثبات ایران اسلامی تقدیم نمودند و اسلام ناب محمدی را احیا کردند.

امام جمعه بخش پایین جام با تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهیدان و تسلیت شهادت مرزداران غیور در سراوان گفت: به برکت شهدا و مکتب امام خمینی(ره) امروز جمهوری اسلامی منادی وحدت جهان اسلام شده و همه تکلیف داریم قدر شهدا و نظام را بدانیم.

وی با اشاره به جنایات گروهای تروریستی ادامه داد: همه در مقابل خون مطهر شهدای مقاومت مسئولیم وجمهوری اسلامی تنها کشوری است که از مظلومان جهان دفاع و پشتیبانی می کند.

سیاست راهبردی آمریکا، طراحی جنگ داخلی در ایران است

ایران منادی وحدت و مدافع مظلومانِ جهان است/ همه در قبال خون شهدا و دفاع از نظام مسئولیم

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تربت جام با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت فتح خرداد هفته مقاومت پیروزی گفت: خرمشهر را با سو تدبیر و بی موالاتی خائنانه بنی صدر از دست دادیم.

حجت الاسلام غلامی افزود: هرکجا وحدت، استقامت و اطاعت از ولی فقیه به پیش رفتیم پیروز میدان شدیم ،جبهه حق با بندگی از خداوند نیاز به مقاومت و استقامت دارد.

وی ادامه داد: آسایش، بشارت، آرامش، بهشت، امنیت، وحدت و برکات آسمانی نتیجه مقاومت و استقامت در زیر پرچم اسلام و نظام توحیدی است.

وی با اشاره به این که مسیر شهیدان با قوت و قدرت ادامه دارد تصریح کرد: سیاست راهبردی آمریکا به بهانه های مختلف طراحی جنگ داخلی در کشور است، دشمن اهداف جبهه مقاومت را درک کرده است و راه مقابله با گرگ های وحشی آمریکا و اسرائیل مقاومت واستقامت است.

وی اضافه کرد:آمریکا با سنی و با شیعه مخالف است مراقب باشیم نقشه دشمن را بفهمیم ، شهدا افتخار شیعه و اهل سنت هستند.

وی تاکید کرد: دشمنان در حوادث تروریستی شیعه و اهل سنت را یک جا قتل و عام کردند افرادی که بر طبل اختلاف می زند در زمین دشمنان بازی می کنند، شهدا محور وحدت و مقاومت و استقامت هستند.

وی به اشاره این که آمریکا و اسرائیل دشمن مشترک ما هستند، خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی ملت‌ها نسبت به دولتهای مزدور، بیداری اسلامی ،مبارزه با ظلم ، خنثی سازی طرح های دشمنان، نفود گفتمان اسلام ناب در بین ملت‌ها و اتکای ملت‌ها به ظرفیت های داخلی ازجمله برکات مقاومت و استقامت است.
ایران منادی وحدت و مدافع مظلومانِ جهان است/ همه در قبال خون شهدا و دفاع از نظام مسئولیم

در پایان این محفل شهدایی، با اهدا تندیس ایثار از خانواده شهدای اهل سنت تجلیل شد.

خبرنگار/ مهدی جباری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار