به مناسبت آزادسازی خرمشهر:

رژه خودرویی نیرو‌های نظامی و انتظامی و اداری بهاباد برگزار شد

رژه خودرویی و موتوری نیرو‌های نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدماتی بهاباد به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر از کنار قبور شهدای گمنام تا گلزاری شهدای بهشت محمدی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۰۴۵
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در پایان آیین رژه موتور سوران بسیجی در بهاباد گفت: این رژه به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح عظیم خرمشهر با شرکت خودرو‌های ادارات و نهاد‌ها و موتورسواران بسیجی عضو پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری بهاباد از میدان شهدای گمنام تا گلزار شهدای بهاباد برگزار شد.
سرگرد پاسدار محمد رضا قاسمی بهابادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و خرمشهر، فتح خرمشهر را نماد غیرت و همت ایرانی دانست که در سایه ایمان، وحدت و اتحاد نیرو‌های مسلح و با بهره گیری از ظرفیت بزرگ بسیج مردمی به دست آمد.
وی ادامه داد: سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر نماد اراده، غیرت، عزم ملی و پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان است که رزمندگان اسلام در اوج خداباوری و خلوص، همه معادلات جنگ تحمیلی را به نفع کشور تغییر دادند و باعث شدند نظام اسلامی در مسیر اقتدار گام بردارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار