خبرهای داغ:
معاون عملیات سپاه ضمن هشدار به دشمنان ایران اسلامی، خطاب به آنها تصریح کرد: از رژیم صهیونیستی عبرت بگیرید که چگونه پاسخ شیطنت‌های سال گذشته‌اش را دریافت کرده و همچنان دریافت می‌کند.
کد خبر: ۹۵۱۶۱۵۴
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲

با مهره سوخته منافقین بازی نکنید/ از رژیم صهیونیستی عبرت بگیرید که چگونه پاسخ شیطنت‌هایش را گرفت

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صبحگاه مشترک سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) که به مناسبت هفته مقاومت در لشکر ٢٧ برگزار شد، اظهار داشت: دموکراسی آمریکایی که به آن فخر می‌فروختند و مدعی اداره نظم جهانی با آن بودند، با ورود معترضین به نتایج انتخابات ریاست جمهوری به کنگره آمریکا تیر خلاص خورده و فاتحه آن خوانده شد.

 

وی افزود: دیدید که چگونه طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا حمله کردند، کاری که قبایل بدوی هم انجام نمی‌دهند.  

 

وی خاطرنشان کرد: در سیاست داخلی و خارجی پایه‌های قدرت آمریکا متزلزل شده است و‌ کار بجایی رسیده است که سفیه‌ترین رئیس جمهور در اتحادیه اروپا هم می‌گوید دوران دنباله روی از آمریکا گذشته است. 

 

سردار نیلفروشان عنوان کرد: متحدان منطقه‌ای آمریکا هم تصمیم گرفته‌اند عزت و شرف عربی و اسلامی خودشان را به آمریکا گره نزنند و روی پای خودشان بایستند و از سوی دیگر بعد از ده سال مقاومت، سوریه نیز به دامن اتحادیه عرب بازگشت. علاوه بر این اگر نگاهی به آمار وضعیت اجتماعی در آمریکا بیندازید خواهید دید با بحران‌های قابل توجهی روبرو هستند. 

 

وی ادامه داد: آمار بی‌خانمان‌ها در آمریکا هر روز رو به افزایش است و به مشکلی اصلی برای دولت آمریکا تبدیل شده است.  

 

سردار نیلفروشان گفت: کسانیکه شعار حمایت از زنان می‌دهند در کشور خود با وضعیت اسفباری در این حوزه روبرو هستند و تا جایی نگاه به زنان را تنزل داده‌اند که حتی رئیس جمهور آمریکا که نمود قدرت این کشور است خودش به آزار و اتهام جنسی زنان متهم شده محاکمه و محکوم می‌شود و این است ارزش زن در فرهنگ لیبرال دموکراسی غربی.

 

معاون عملیات سپاه ادامه داد: امروز بدهکارترین کشور دنیا آمریکا است اکثر زیرساختهای موجود در آمریکا فرسوده شده‌اند. در حوزه نظامی هم آمریکا دیگر توانایی گسترش عمده قوای خود را در هیچ جای دنیا ندارد و هرچند با اجرای عملیاتهای کوتاه و مقطعی سعی در حفظ وضع موجود خود دارد.

 

وی با بیان اینکه آمریکا روزهای آخر هژمونی قدرت را سپری می‌کند و چنگ زدن به این ریسمان پوسیده عاقبتی جز نابودی ندارد، ادامه داد: ما پاسداران انقلاب اسلامی با خون شهیدانمان پیمان بسته‌ایم تا آخرین نفس وقطره خونمان به مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی ادامه داده و برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامیمان جهاد کنیم؛ یا همه شهید می شویم یا پرچم فتح و ظفر را بر بلند ترین قلل جهان به اهتزاز در می‌آوریم.

 

معاون عملیات سپاه در پایان ضمن هشدار به دشمنان ایران اسلامی، خطاب به آنها تصریح کرد: ما با دشمنان‌مان اهل حساب و کتاب هستیم و طلبکار نمی‌مانیم؛ می‌توانید صحت این حرف را از مسئولان رژیم جعلی صهیونیستی بپرسید. از رژیم صهیونیستی عبرت بگیرید که چگونه پاسخ شیطنت‌های سال گذشته‌اش را دریافت کرده و همچنان دریافت می‌کند. کاری نکنید که چکمه‌های دهه شصت را مجدداً به پا کنیم چرا که آن موقع مجبور می‌شوید دوباره به التماس بیفتید. تجربیات گذشته را تکرار نکنید و دوباره با مهره سوخته منافقین بازی نکنید.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها