خبرهای داغ:
رئیس هیئت دو و میدانی استان همدان خبر داد
همدان- رئیس هیئت دو و میدانی استان همدان از برگزاری لیگ دو صحرانوردی سردار همدانی در راستای کنگره ملی شهدای استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۲۰۱
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود بنوان در جلسه مشترک با روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تشریح عملکرد دو و میدانی استان همدان اظهار کرد: لیگ سردار همدانی در چهار مرحله استانی برگزار می‌شود و مرحله پنجم نیز کشوری برگزار می‌شود.

وی گفت: طبق آمارهای ارائه شده از ۴۰۰ روستای استان همدان از سال گذشته تاکنون استعدادیابی شده است و هر جایی از استان اعلام آمادگی کنند با افتخار سفر می‌کنیم.

رئیس هیئت دو و میدانی استان همدان افزود: سیاست ما رشد تربیتی و معرفی نسل جدیدی از دوندگان به جامعه دو و میدانی کشور است.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان نیز در ادامه برگزاری لیگ دو صحرانوردی شهید همدانی را یک طرح ملی کاملا مهندسی شده با برگزاری جلسات ممتد و مدون تخصصی دانست و اظهار کرد: برگزاری این لیگ باعث ترویج و رونق دو و میدانی در دور دست‌ترین روستاها در سطح استان است.

ذوقی احسن گفت: پیش‌بینی می‌شود در مرحله ماقبل نهایی ۴۰۰ و در مرحله نهایی کشوری حدود ۱۲۰ دونده نوجوان وجوان از استان همدان شرکت کنند .

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با تلاش مربیان دلسوز پیش بینی ما این است که ۸۰ تا 100 درصد تیم ملی دو صحرانوردی نوجوانان وج وانان کشور در سال‌های آتی از همدان باشد.

معاون روابط عمومی سپاه استان همدان نیز ضمن تقدیر از برنامه‌های مسئولین هیئت دو و میدانی استان همدان و تلاش مسئولین هیئت استان در طرح و برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی ورزشی، بر تشکیل یک تیم رسانه‌ای مشترک از نهادهای مختلف در راستای تبیین این رویداد مهم کشوری تأکید کرد.

سرهنگ علی اکبر کریم‌پور عنوان کرد: مجموعه روابط عمومی و سپاه استان آماده کمک به برگزاری با شکوه این برنامه بزرگ ورزشی در راستای کنگره شهدای استان همدان است.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات