خبرهای داغ:

نیروهای سپاه و بسیج تا پاک‌سازی کامل روستاهای سیل‌زده در منطقه حضور خواهند داشت

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: نیروهای سپاه و بسیج برای کمک به مردم مناطق آسیب‌دیده از سیلاب، تا پاک‌سازی کامل منازل و روستا از آثار سیلاب در منطقه حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۹۵۱۶۴۰۳
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: متأسفانه مناطق سیل‌زده روستای استاد فاروج و گلیان شیروان، خسارت‌های مالی و جانی زیادی وارد شده است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی، هلال‌احمر، سپاه و بسیجیان از لحظات اولیه وقوع سیلاب برای خدمت‌رسانی در منطقه حضور پیدا کردند.

سردار فرجی اضافه کرد: از لحظات اولیه وقوع سیلاب تا صبح به‌صورت مداوم کمک‌رسانی ادامه داشت و وقفه‌ای در کار نبوده است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی عنوان کرد: گروه‌های جهادی بسیجی نیز از صبح امروز برای پاک‌سازی منازل از سیلاب، حضور دارند.

وی ابراز داشت: سپاه و بسیج علاوه بر ارائه خدمات به سیل‌زدگان، در حوزه کمک‌های مؤمنانه و کمک به دولت برای برطرف‌کردن این مسئله حضور خواهد داشت.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه و بسیج برای کمک به مردم مناطق آسیب‌دیده از سیلاب، تا پاک‌سازی کامل منازل و روستا از آثار سیلاب در منطقه حضور خواهند داشت تا مردم در منازل مستقر خواهند شد.

وی بیان داشت: همچنین برای تأمین بخشی از وسایل منازل که در سیلاب دچار آسیب شدند نیز از قرارگاه مرکزی پیگیری‌ها انجام خواهد شد. عصر اترک

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار