خبرهای داغ:

اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه توسط مجموعه فرهنگی نغمه‌های عشق اندیمشک

چهاردهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه توسط مجموعه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک به مناسبت روز دختر اجرا شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۴۷۲
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه توسط مجموعه فرهنگی نغمه‌های عشق اندیمشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک ؛ رقیه السادات میرعالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک اظهار کرد: در راستای اجرای چهاردهمین مرحله از کمک‌های مؤمنانه توسط مجموعه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک، ۸۰ بسته معیشتی جمعا به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال، بین ۸۰ خانواده کم‌بضاعت توزیع شد.

 

مسئول گروه دختران بهشت اندیمشک افزود: این اقدام همزمان با دهه کرامت و به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر صورت گرفت.

 

وی اذعان کرد: مؤسسه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک علاوه بر برنامه‌های غنی فرهنگی، علمی، تفریحی و همایش‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی تأثیرگذار ویژه برادران و خواهران، در راستای کمک‌های مومنانه و فرمایشات مقام معظم رهبری تاکنون کارهای بزرگی انجام داده است.

 

میرعالی تصریح کرد: گروه دختران بهشت اندیمشک وابسته به مؤسسه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق، از دختران ولایی و انقلابی و دلسوز شهرستان اندیمشک تشکیل شده و با کمک اعضا و مردم ولایتمدار این شهرستان، سعی کرده خلأ‌های فرهنگی و اعتقادی را پوشش دهد تا بتوانیم رهرو خوبی برای شهدا بوده و همچنین رضایت امام زمان (ع) را داشته باشیم.

 

وی عنوان کرد: هجمه‌های فرهنگی در این ایام، دختران کشور ما را نشانه گرفته و اگر قدر و ارزش خود را ندانیم، تیرهای زهرآلود دشمنان قسم خورده وطن، یکی یکی عزیزان ما را از ما می‌گیرد و این می‌طلبد تا با یکی شدن و کار جهادی بی‌وقفه، حملات دشمن را ناکام کنیم.

 

مسئول گروه دختران بهشت اندیمشک خاطر نشان کرد: این گروه در کار تشکیلاتی خود با تشکیل گروه بیست اقدام به ارائه طرح‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی کرده که دختران شهرستان از سنین ۷ سال تا ۴۵ سال در قالب این طرح قرار گرفته و این طرح با عنوان عصر رویش در حال تکمیل شدن است که دختران چنانچه علاقمند به همکاری هستند می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به آدرس اندیمشک، خیابان انقلاب، جنب کانون شهید مطهری دفتر شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۶۱۴۲۶۳۹۸۴۴ تماس بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار