خبرهای داغ:

از برپایی جشن روز دختر تا محفل انس با قرآن در پایگاه رقیه (س) سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) از برپایی جشن روز دختر همراه با تجلیل از دختران در کانون الهادی (ع) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۲۵
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه های جذاب و شاد به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه با همکاری کانون الهادی (ع) در محله کلان سرخه برگزار شد.

خاتون ابراهیمی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هدف اصلی بزرگداشت اين دهه، گراميداشت ولايتمداری، حفظ ارزش‌های دينی ـ اسلامی است و زنده نگه‌داشتن اين دستاوردهای مهم است.

او افزود: اين دهه، دهه ارزش‌گذاری به مقام ائمه اطهار ‌(ع) و حب و دوستی با آنان است و جوانان و نوجوانان اين مرز و بوم بايد معارف دينی خود را به شكل حقيقی باور كنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) تصریح کرد:  باید در این زمینه مردم را هرچه بیشتر با شخصیت واقعی و تأثیر گذار امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) آشنا کرد.

ابراهیمی ادامه داد: در این راستا محفل انس با قرآن کریم به نیت شهدای فتح خرمشهر حلقه شهید اسماعیل جمال دختران شهید قاسم حضرت رقیه (س) برپا شد.

او یادآور شد: همچنین به مناسبت سوم خرداد، حلقه شهید اسماعیل جمال و حلقه شعید حسین صفا دختران شهید حاج قاسم با مادر شهید حسن عربی دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) همچنین ویژه برنامه جشن روز دختر با حضور حلقات صالحین شهید اسماعیل جمال و حلقه شهید حسین صفا با اجرای برنامه های شاد و متنوع همراه با مولودی خوانی، شعر خوانی و اجرای نمایش و مسابقه برگزار و با اهدای هدایایی از دختران تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها