خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان ( عج ) :

صهیونیست‌ها در هیج جای دنیا آرامش ندارند

همایش رزمندگان دفاع مقدس همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در سمیرم با حضور فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۷۱
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمیرم، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در گردهمایی رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در سمیرم ضمن تبریک دهه کرامت و حماسه سوم خرداد اظهار داشت: ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس هیچ گاه فراموش شدنی نیست زیرا روحیه ایثار و شهادت به‌واسطه وجود این افراد در جامعه روز به روز قوی‌تر و محکم‌تر از گذشته می‌شود .

وی افزود: ملت ایران به امانتی که شهدا و ایثارگران به آن‌ها داده‌اند وفادار هستند و این وفاداری را در برنامه‌های مختلف با حماسه‌سازی ثابت کرده‌اند .

سردار فدا با بیان اینکه فتح خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس شرایط استکبارستیزی و مقابله با استکبار جهانی و صهیونیست را در جهان اسلام فراهم کرد، یادآور شد: یکی از ظرفیت‌هایی که انقلاب اسلامی و جنگ هشت سال دفاع مقدس فراهم کرده این است که صهیونیست‌ها در هیچ کجای دنیا آرامش ندارند و زندگی آن‌ها با ترس و لرز است .

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به فتنه‌های مختلف دشمنان برای نظام تأکید کرد: دشمن این روزها از هر مشکل و بهانه‌ای در کشور فتنه می‌سازد تا مردم را به خیابان‌ها بکشد ولی ملت ایران با هوشیاری فتنه‌ها را شناخته و به دشمن اجازه برهم زدن نظم و امنیت کشور را نمی‌دهند .

وی افزود : اقتدار و عظمت ایران اسلامی در منطقه شرایطی فراهم کرد که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی نتوانستند استقلال و امنیت کشور سوریه و عراق را بر هم بزنند 

سردار فدا بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با همدلی، وحدت و انسجام شرایطی را رقم بزنیم که در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی محکم، استوار و مقاوم در مقابل تهاجم و حملات دشمن و کارشکنی‌هایشان ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، گردهمایی رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مسؤولان، رزمندگان و ایثارگران شهرستان سمیرم در سالن ورزشی ۱۷ شهریور این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات