خبرهای داغ:
لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام) :

بازسازی عملیات بیت‌ المقدس همراه با جلوه های ویژه در استان اصفهان و نایین

به مناسبت سالروز آزاد سازی و فتح خرمشهر بازسازی عملیات بیت‌ المقدس همراه با جلوه های ویژه وبرنامه های فرهنگی با حضور گسترده مردم،خانواده شهدا وجانبازان، پیشکسوتان گروهانهای تخریب در دوران دفاع مقدس، جانشین و فرماندهان محور لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام) با مشارکت پایوران گروهان تخریب لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام) در استان اصفهان وشهرستان نائین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۸۱
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت سالروز آزاد سازی و فتح خرمشهر بازسازی عملیات بیت‌ المقدس همراه با جلوه های ویژه وبرنامه های فرهنگی با حضور گسترده مردم،خانواده شهدا وجانبازان، پیشکسوتان گروهانهای تخریب در دوران دفاع مقدس، جانشین و فرماندهان محور لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام) با مشارکت پایوران گروهان تخریب لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام) در استان اصفهان وشهرستان نائین برگزار گردید.

جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی ۱۴ امام حسین (علیه السلام) استان اصفهان در رابطه با این خبر گفت: برنامه شهر فاتحان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت المقدس به مدت سه شب در شهر اصفهان و یک شب نیز در شهرستان نایین با حضور مردم شهید پرور و ایثارگر این شهرستان برگزار شد.

این مسئول در ادامه افزود: در این برنامه، عملیات بیت‌ المقدس و نمایشی از فتح خرمشهر با جلوه‌های ویژه، انفجارات و تیراندازی توسط رزمندگان گروهان تخریب و دلاورمردان بسیجی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) بازسازی شد و به نمایش زحمات ایثارگران مردم اصفهان در دو لشکر ۸ زرهی نجف اشرف و لشکر عملیاتی ۱۴ امام حسین(علیه السلام) در این عملیات پرداخت که مورد استقبال بی نظیر مردم شهرستان نایین نیز قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این برنامه نمایانگر جهاد و رشادت نسل اول انقلاب بود و امنیت کشور حاصل خون ۲۵۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس است، گفت: فقط در استان اصفهان ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب شده است و با توجه با اینکه خرمشهرها در پیش داریم، نسل جدید انقلاب باید آماده فعالیت در عرصه‌های گوناگون باشند.

جانشین لشکر عملیاتی ۱۴ امام حسین (علیه السلام) استان اصفهان تاکید کرد: نسل جوان امروز بنابر فرمایشات رهبر انقلاب نشان داد که در رکاب ولایت است و این حضور مردم ولایت مدار در این برنامه به خصوص در شهرستان نایین که تا نیمه‌های شب به طول انجامید، نشان داد که همچنان این مردم پای آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا ایستاده‌اند.

وی در پایان افزود: به فرموده رهبر انقلاب، خرمشهرها در پیش داریم و بایستی مردم و بسیجیان ما در عرصه های گوناگون نظیر اقتصاد، فرهنگ، شبیخون فرهنگی و فضای مجازی آمادگی کامل داشته باشند تا بصیرت و آگاهی جامعه به ‌وسیله جنبه های تبئینی افزایش یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار