خبرهای داغ:

برقراری امنیت پایدار در ‌کرمانشاه با همراهی سپاه و بسیج

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اهتمام پلیس برای برقراری امنیت پایدار در استان خبر داد و گفت: امیدوارم با ‌همراهی ‌سپاه و بسیج، بتوانیم امنیتی به مراتب بهتر از امنیت کنونی را در کرمانشاه ایجاد کنیم.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۰۷
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان در قرارگاه انتظامی امام علی(ع) که با حضور فرمانده و جمعی از مدیران سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام امروز جنگ ترکیبی علیه کشورمان راه انداخته‌اند و قصد دارند فضای ذهنی مردم را درگیر کنند.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین نقشه‌های دشمنان القای ناکارآمدی نظام میان مردم و و دلسرد کردن آن‌ها نسبت به آینده کشور است در حالی که با نگاه به 10 سال اخیر کشور می‌بینیم در همه زمینه‌ها و حتی در حوزه اقتصادی رشد داشته‌ایم.

حاجیان با بیان اینکه نمی‌توان منکر مشکلات اقتصادی جامعه هم شد افزود: با این حال پیشرفت‌های صورت گرفته بسیار بیشتر از مشکلاتی بوده اند که دشمن همواره سعی در بزرگنمایی آن داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به قدری که دشمنان ضعف‌ها و مشکلات را برجسته‌سازی و بزرگ نمایی کرده‌اند ما نتوانسته‌ایم موفقیت‌های بی‌شمار کسب شده و اقدامات صورت گرفته را بازگو کنیم.

وی به تلاش دشمنان در عرصه فرهنگی اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات آن ها در این عرصه ترویج بی‌حجابی میان بانوان بوده که باید بتوانیم برنامه‌های مناسب را تدوین و اجرایی کنیم.

حاجیان تأکید کرد: در حوزه فرهنگی نگاه سلبی چاره کار نخواهد بود، بلکه باید با اقدامات فرهنگی و مناسب شرایط را تغییر و مقابل نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان بایستیم.

رئیس پلیس استان کرمانشاه خواستار توجه جدی به فضای مجازی و تولید محتوای باکیفیت و اثرگذار در این حوزه شد و گفت: برای این کار هم باید از افراد توانمند و متخصص بهره گرفت تا شاهد تولیدات ماندگار و موثری برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان باشیم.

وی از اهتمام پلیس برای برقراری امنیت پایدار در جامعه و کرمانشاه خبر داد و گفت: امنیت یک محصول جمعی است که دستگاه‌های زیادی در آن مسئولیت دارند، سازمان‌هایی که باید پاسخگوی وظایف تعیین شده خود باشند.

حاجیان ضمن قدردانی از حمایت‌ها و همراهی‌های فرمانده سپاه کرمانشاه و نیروهای بسیج با ماموران انتظامی، برخورد با سارقان، قاچاقچیان، خرده فروشان مواد مخدر، افراد مالخر و معتادان متجاهر را از اولویت‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: امیدوارم با تداوم همراهی کارکنان خدوم سپاه و بسیج، بتوانیم امنیتی به مراتب بهتر از امنیت کنونی را در کرمانشاه ایجاد و خدمات شایسته تری به مردم شریف این دیار ارائه کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار