سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مازندران:

بصیرت قهرمانان ورزشکار مازندرانی دشمنان را عصبانی کرده است

ساری-سرپرست اداره ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اقدام سپیده بابایی قهرمان آلیش کار گفت: با وجود سم پاشی دشمنان ، ورزشکاران قهرمان دختر و پسر دارای بصیرت هستند و این موجب عصبانیت و ناراحتی دشمنان شده است.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۸۳
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

بصیرت قهرمانان ورزشکار مازندرانی دشمنان را عصبانی کرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، عادل عالیشان در نشست خبری امضای تفاهم نامه سه جانبه بین سپاه کربلا، هیات کشتی استان و اداره کل ورزش و جوانان مازندران که عصر امروز با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، شایگان رئیس هیات کشتی استان مازندران و سرهنگ کاظم غفارپور مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا در سپاه استان برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام هشتم حضرت علی بن الموسی الرضا(علیه السلام) با اشاره به اینکه سپاه کربلا در رشته های ورزش همگانی و قهرمانی همیشه همکار و کمک کار ورزش استان بوده است، گفت: ما همیشه از حمایت هاو پشتیبانی های نهاد نظامی و ارزشی سپاه که امنیت کشور مرهون نظامیان مقتدر بهویژه سپاهیان دلاور است، بهره مند شدیم.

عالیشان با بیان اینکه کشتی برای همه مازندرانی ها با اهمیت است، افزود:مردم از هیات کشتی انتظاراتی دارند که باید به این رشته ورزشی کمک کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه کشتی مازندران مورد توجه مردم، رهبر معظم انقلاب، دولت و مسئولین است، خاطرنشان کرد: قهرمانان کشتی مازندران صاحب مدال های قهرمانی بوده و  پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در میدان های بین المللی به اهتزاز در آوردند.

عالیشان در ادامه با تصریح بر اینکه به حضور فرمانده سپاه کربلا بعنوان مسئول کشتی بسیج کشور اضافه کرد: سپاه در توسعه زیرساخت های ورزشی کمک کار ورزش و جوانان استان است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه امکان ورزشی که سپاه ساخته است مورد استفاده همگان قرار داد، افزود: سپاه از جمله نهادهایی است که در توسعه زیر ساخته های روزشی سهم خود را ادا کرده و جلوتر از همه دستگاه ها بوده است.

عالیشان با اشاره به اینکه پس از انقلاب ،  توسعه زیرساخت های ورزشی  در روستاها و شهرها بی نظیر بوده است، گفت: در توسعه زیرساخت های ورزشی بخش خصوصی هم سهمی در نظرگرفته شده است که سرانه بخش خصوصی در این بخش محقق شد.

به گفته سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مازندران سپاه کربلا در بین سازمان ها ودستگاه های اجرایی رتبه اول را  در توسعه زیرساخت های ورزشی به خود اختصاص داد.

عالیشان در ادامه با قدردانی از سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، خاطرنشان کرد: با امضای این تفاهم نامه در دو بخش سخت افزاری و استفاده از امکانات و نرم افزاری و مسابقات ، مجری هیات کشتی است.و برنامه های متعددی را هیات کشتی در برگزاری لیگ کشتی با مساعدت سپاه استان، در دست اقدام دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام سپیده بابایی قهرمان آلیش کار مازندرانی  که مدال قهرمانی خود را به دانشمند موشکی کشور شهید تهرانی مقدم تقدیم کرد، و نیز سروش احمدی قهرمان تکواندو کار مازندرانی که مدال خود را شهید گمنام استانداری تقدیم کرد.گفت: این اقدام ها نشان دهنده آن است که  با وجود سم پاشی دشمنان ، ورزشکاران قهرمان دختر و پسر دارای بصیرت هستند و این موجب عصبانیت و  ناراحتی دشمنان شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار