سعید جلیلی گفت: در نقطه‌ای از مسیر حرکت قرار داریم که دشمن می‌خواهد ما را از گذشته پرافتخار منقطع کند اما ما باید با وقوف به مسیر صحیح خود، برای نیل به آینده‌ای روشن، با قدرت به حرکت ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۵۱۶۷۳۰
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷

تلاش دشمن، جدا کردن ما از گذشته پُرافتخار است

به گزارش خبرنگار بسیج از اردبیل سعید جلیلی در اجلاسیه دانشجویی کنگره ملی سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: امروز مشعلی به دست شما دانشجویان سپرده شده که باید با قدرت به این مسیر ادامه دهید و در واقع طبق آیات و احادیث، شهدا به عنوان اعضای حزب امام عصر (ع) این ویژگی را دارا بودند.

 

وی افزود: لازمه تداوم این مسیر گریز از خستگی، تنبلی و سستی است و این ضعف‌ها می‌تواند یک دانشجوی ولایی را دچار آسیب کند؛ بنابراین باید امروز را به خوبی تشخیص دهیم که کجا ایستاده ایم و می‌خواهیم این پرچم را به دست چه کسی تحویل دهیم.

 

وی ادامه داد: جامعه اگر دچار فراموشی تاریخی شود، متضرر خواهد شد و هزینه خواهد پرداخت و اگر تجارب منفی و مثبت خود را نادیده بگیرد باز هم هزینه‌هایش را خواهد پرداخت تا به دستاوردهایش برسد.

 

جلیلی گفت: ۴۴ سال است که ملتی این مسیر را طی کرده و در آن صبر نموده است و دشمن برای تضعیف این ملت از جنگ تحمیلی، فشار اقتصادی و فشار حداکثری دریغ نکرده و در نهایت نیز به شکست خود اعتراف کرده، زیرا با ملتی مقاوم و نستوه مواجه شده است.

 

او تصریح کرد: اکنون که جوانان و مردان و شیرزنان ما این مسیر را تا اینجا رسانده اند، باید تا قله ادامه دهند و البته باید موانع و مشکلات پیش روی این حرکت نیز با سعی و درایت برداشته شود.

 

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: چون زن می‌خواهد کمال‌بخش باشد و ادعاهای دشمن را به چالش بکشد، از این‌رو دشمن نگران این نقطه قوت شده و با رقیب تمدنی خود مواجه گردیده است.

 

وی افزود: امروز میراث دار شهدا هستیم و این حرکت بزرگ تمدنی است که قرن‌ها مومنان آرزوی آن را داشتند و من و شما و جوانان باید این مسیر را حفظ کرده و ادامه دهنده آن باشیم و لازمه آن، برنامه ریزی است و آگاه باشیم که ابزار شیطان، ترساندن و باطل السحر آن نیز نترسیدن است.

ارسال نظرات