سردار آبسالان گفت:اسلام تنها جایی است که به ارزش واقعی، زن توجه شده است، اذعان داشت: هر انسانی یک گوهر باارزش دارد و از آن محافطت می کند گوهر وجودی زن باارزش، است وباید ازان محافطت شود.
کد خبر: ۹۵۱۶۷۸۸
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگاربسیج از زاهدان، سردار پرویز آبسالان، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، در جشن بزرگ، مهرخواهر برادری، که به مناسبت دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر در زاهدان با همت سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان استان برگزارشد، ضمن گرامیداشت حماسه سوم خردادو دهه کرامت و وروز دختر گفت: حضرت معصومه (س) اسوه اخلاق ونجابت برای دختران این مرز و بوم است.


وی در ادامه از قشر مداحان به عنوان جمع تاثیرگذار یاد کرد و افزود: در همه مراسمات معمولاطیفهایی حضور دارند و در پای منبر شما هستند وبهترین تریبون در دست شماست .

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان، با اشاره به جنگ تحمیلی اذعان داشت : زمانی که جنگ برما تحمیل شد شرایط با شرایط، امروز کشور متفاوت بود در آن زمان نه آمادگی جنگ را داشتیم و نه تجهیزاتی برای دفاع، در اصول نظامی هم هر کشوری، قصد حمله به سرزمینی را داشته باشد، همه جوانب را می سنجد در حالی که مطمئن باشد می تواند پیروز میدان باشد اقدام به حمله نظامی می کند.

وی تصریح کرد: صدام هم براساس ظواهر کار واطلاعاتی که داشت به کشور ما با توجه به یک انقلاب نوپا حمله کرد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان اظهار داشت: صدام حمایت تمام ابرقدرتهای آن روز را داشت دو ابر قدرتی که به ظاهر روبروی هم قرارداشتند ، اما برای نابودی انقلاب در کنار هم و پشت جنایتهای رژیم بعث قرار گرفتند.

سردار آبسالان خاطرنشان کرد: یکی از شعارهای انقلاب اسلامی شعار« نه غربی و نه شرقی است....» یعنی؛ نه ما زیر سلطه غرب می رویم نه شرق واین شعار اصلی در ابتدای انقلاب بعنوان زمینه سازی برای حکومت امام زمان(عجل) اعلام شد.

وی ادامه داد:تهدیدهایی که از ابتدای انقلاب شروع شده و هنوز هم ادامه دارد برای همین شعار است.
اگر از این شعار دست برداریم قطعا به ما کاری نخواهند داشت اما؛ چون در پی این هدف متعالی هستیم با این شرایط به ما حمله کردند.وقاعدتا باید طی مدت کوتاهی به اهداف خود می رسیدند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان، تصریح کرد: در ظاهر بایداین اتفاق می افتاد ولی با فرمان امام(ره) مردم، تشکیل بسیج عمومی دادند. مردم در جبهه ها حاضر شدند و آن دفاعی را رقم زدند که ما از آن بعنوان دفاع مقدس یاد می کنیم.

وی با بیان اینکه دفاع هشت ساله حقانیت ما را برهمه عالم ثابت کرد، افزود: مدافعین خرمشهر ابتدای جنگ حدود چهل روز با دستان خالی در برابر ارتش مجهز وتا دندان مصلح دفاع کردند.


سردار آبسالان با اشاره به جنایت های دشمن در خرمشهر یادآور شد: ما باید قدردان رزمندگان اسلام که آن دفاع مقدس را انجام دادند باشیم. دشمن اگر امروز جرات نمی کند تعرضی به سرحدات و مرزهای ما داشته باشداز، تجربه هشت سال دفاع مقدس است که؛ با توکل بر خدا در دل جبهه ها رفتند.

وی اظهار داشت: بالاترین سرمایه هر انسان جان اوست و برای حفظ آن از هیچ تلاشی رویگردان نیست، اما رزمندگان ما با نثار جان و با علم براینکه حتما جان خود را از دست می دهند وارد جبهه های دفاع شدند و خالق هشت سال دفاع مقدس شدند.


سردار آبسالان با تاکید این مطلب که انقلاب ما بواسطه دفاع مقدس بیمه است خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی، در هر زمینه ای پیشرفتی پیدا کرده است، خاصه دفاع مقدس است وما باید آن دوران خاطرات شهدای را آن مطالعه کنیم تا بدانیم چه اتفاقی برای کشور افتاده است.

وی ادامه داد: امروز هم همان شرایط دفاع مقدس بر ما حاکم است اما در جبهه ای دیگر، امروز جنگ شناختی وجنگ نرم دشمن جای جنگ سخت را گرفته است.

سردار آبسالان یاداور شد: امروزدشمن در فضای مجازی در پی تسخیر اذهان مردم وجوانان است.
در جنگ سخت و نظامی کشته را بعنوان شهید تشییع می کنیم وسالها به آن شهید افتخار می کنیم وکشته جنگ نرم وفضای مجازی تحت تاثیر اهداف سوء دشمن افتخار ندارد.

وی با بیان اینکه دشمن امروز با تمام قدرت وارد میدان شده است که نسل جوان را از ما بگیرد، تصریح کرد: اولین خاکریز بحث عفاف حجاب دختران ما است، دشمن با حساب و کتاب به میدان آمده است اگر بتواند از خاکریز اول رد شود دیگر کار تمام است.
جانشین فرمانده سپاه سلمان،خطاب به مداحان گفت: شما بعنوان مداح وظیفه ی خیلی سنگینی دارید وبایدجوانان را با جایگاه وارزش عفاف و حجاب آشنا کنید .

سردار آبسالان با تاکید این نکته که؛ اسلام تنها جایی است که به ارزش واقعی، زن توجه شده است، اذعان داشت: هر انسانی یک گوهر باارزش دارد و از آن محافطت می کند گوهر وجودی زن باارزش، است وباید ازان محافطت شود.

وی ادامه داد: ما به دنبال تحقق اهداف متعالی اسلام هستیم و مقام معظم رهبری(حفظه الله) بارها فرمودند:«ما به قله نزدیک شدیم واین جوانان ما حتما به قله خواهند رسید و حکومت جهانی آقا امام زمان(عجل) را درک خواهیم کرد.»

ارسال نظرات